Detroito miesto finansų valdytojas buvo paskirtas po to, kai pernai vasarį speciali komisija, tirianti miesto finansinę padėtį, priėjo prie išvados, kad jis atsidūrė ties finansinės katastrofos riba. K.Orro įgaliojimai baigiasi rugsėjį, tačiau jie gali būti pratęsti, jeigu tam neprieštaraus miesto taryba ir Detroito meras Mike'as Dugganas.
Šios savaitės pradžioje K.Orras pateikė teismui JAV automobilių sostinės gelbėjimo planą. Jame nurodoma, kad du bankai – UBS ir „Bank of America“ – sutiko sumažinti miesto skolą nuo 288 mln. dolerių iki 85 mln. dolerių. Šie bankai kol kas vieninteliai iš Detroito kreditorių, kurie ryžosi žengti tokį žingsnį.
Trečiadienį federalinis teisėjas Stevenas Rhodesas leido miestui paimti 120 mln. dolerių paskolą iš banko „Barclays“, skirtą kovai su nusikalstamumu. Už šias lėšas ketinama įsigyti naujų policijos automobilių. „Automobilių miestas“ jau seniai laikomas JAV nusikalstamumo sostine – šiame mieste nusikalstamumas daugiau nei penkis kartus viršija vidutinį šalies rodiklį.
2013 metais Detroito skola viršijo 18,5 mlrd. JAV dolerių, o 2013 m. gruodžio 3 d. miestas buvo oficialiai pripažintas bankrutavusiu. Teismas nurodė, kad Detroitas savarankiškai negali išsimokėti skolų. Detroitas tapo didžiausiu bankrutavusiu miestu per visą JAV istoriją.
Naujajam miesto valdytojui suteikti platūs įgaliojimai, tarp jų, galimybė perrašyti darbo sutartis, privatizuoti paslaugas, pardavinėti aktyvus.
Kitados Detroitas buvo automobilių pramonės centras ir penktas didžiausias miestas JAV. 2013 m. kovo duomenimis, jis tebuvo 18-tas miestas pagal dydį; nuo šeštojo dešimtmečio jo gyventojų skaičius sumažėjo daugiau nei perpus – nuo 2 mln. iki 700 tūkst.