Kas labiausiai piktina Lietuvos vartotojus?

Lietuvoje pirkėjai dažniausiai nepatenkinti prekybos centrų ir turgaviečių higiena, skundžiasi dėl netinkamo maisto produktų ženklinimo, jų kokybės, pasibaigusių vartoti terminų, baiminasi dėl gaminių saugos. Restoranų, kavinių ir užkandinių lankytojai taip pat dažnai nepatenkinti patiekalų kokybe.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 10, 2014, 5:08 PM, atnaujinta Feb 14, 2018, 6:11 PM

Pirmąjį šių metų ketvirtį Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) gavo daugiau kaip 700 vartotojų skundų dėl nekokybiškų maisto produktų arba su maistu susijusių paslaugų teikimo. Išnagrinėję visus gautus skundus, VMVT specialistai išsiaiškino, kad 225 (32 proc.) yra pagrįsti.

Daugiausiai pasitvirtinusių skundų (46 proc.) – dėl maisto produktų kokybės, 16 proc. – dėl higienos, 14 proc. – dėl pasibaigusių vartoti terminų, 9 proc. – dėl netinkamo ženklinimo, 3 proc. – dėl saugos.

Labiausiai vartotojai nepatenkinti mėsos ir jos gaminių, viešojo maitinimo įmonių patiekalų, žuvies ir jos gaminių, vaisių, daržovių kokybe.

Daugiausiai skundų VMVT gauna dėl prekybos centrų, turgaviečių ir kitų prekybos subjektų, restoranų, kavinių ir užkandinių, taip pat negyvūninio maisto gamintojų, geriamojo vandens tiekėjų. Išnagrinėję vartotojų skundus ir nustatę pažeidimų, VMVT inspektoriai pirmąjį šių metų ketvirtį nesąžiningiems verslininkams skyrė 129 baudas, 7 kartus įspėjo ir laikinai sustabdė 9 įmonių veiklą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.