Žiemos sezonas aviacijos pasaulyje prasideda spalio pabaigoje. Iš viso ateinančią žiemą iš Kauno bus skraidoma 9 kryptimis, o iš Vilniaus – 11.
Žiemą iš Kauno vėl bus galima nuskristi į Kiprą, tačiau nebus skrydžių į Italijos salą Sardiniją. Šis maršrutas nepasiteisino.
Jei iš Kauno skrydžių daugės dešimtadalių, iš Vilniaus ateinantį sezoną prisidės vos vienas papildomas skrydis per savaitę. Naujų krypčių iš Vilniaus kol kas atidaryta nebus.
Bilietų prekyba žiemos sezonui bus pradėta penktadienį.
Ketvirtadienį Vilniuje apsilankęs „Ryanair“ komercijos vadovas Davidas O‘Brien‘as pranešė, jog kompanijos veikla Lietuvoje yra sėkminga. "Ryanair" neatmeta galimybės ateityje Lietuvos oro uostuose bazuoti daugiau lėktuvų, kurie čia liktų „nakvoti“.
Greičiausiai tai atsitiktų apie 2016 m., kai "Ryanair" papildys savo lėktuvų parką.
„Ryanair“ artimiausiu metu neplanuoja pradėti skrydžių iš Palangos.
Ketvirtadienį susitikęs su Lietuvos susisiekimo viceministru Arijandu Šliupu svečias iš Airijos aptarė kompanijos veiklos perspektyvas Lietuvoje.
Prieš pusantrų metų Susisiekimo ministerijos vadovybė buvo prakalbusi apie planus perkelti žemų sąnaudų bendrovių veiklą iš Vilniaus į Kauno oro uostą. "Ryanair" ir "Wizz air" ši žinia nepatiko. Airiai net buvo pagrasinę rečiau skraidyti iš Kauno.
Tačiau šįkart, anot "Ryanair", apie pigių skrydžių bendrovių veiklos perkėlimą į Kauną Susisiekimo ministerija jau nekalbėjo. Ministerijai labiau rūpi būsima oro uostų kainodara.
"Aš tikrai nemanau, kad ministerija norėtų atsisakyti pigių skrydžių iš Vilniaus", - sakė D.O'Brien'as.
„Ryanair“ pastaruoju metu vis dažniau perkelia skrydžius į pagrindinius didmiesčių oro uostus.