Kauniečių šeima šiurpo nuo keturių žvaigždučių viešbučio sąlygų

„Likome it musę kandę“, – nelinksmai šyptelėjo 36 metų kaunietis Eugenijus Ivaškevičius, su motina ilsėjęsis Ispanijoje. Kauniečius nuvylė viešbutis, kurį parinko kelionių organizatorius „Tez Tour“.

Pravėrus balkono duris, iš priešais esančio daugiabučio sklido triukšmas, dūmai.<br>Nuotr. iš asmeninio albumo
Pravėrus balkono duris, iš priešais esančio daugiabučio sklido triukšmas, dūmai.<br>Nuotr. iš asmeninio albumo
Daugiau nuotraukų (1)

Vygandas Trainys

Jul 20, 2014, 4:18 PM, atnaujinta Feb 11, 2018, 8:38 PM

E.Ivaškevičius ir jo motina Tamara Tkačenko nuo gegužės 31 dienos iki birželio 7 dienos ilsėjosi Maresmės regione esančiame viešbutyje „H.Top Pineda Palace Maresme“, kuriam, kaip skelbiama, yra suteikta keturių žvaigždučių kategorija, rašo „Lietuvos ryto“ priedas „Laikinoji sostinė“.

„Anksčiau esu vykusi į septynias keliones, kurias organizavo „Tez Tour“ – apsilankiau Ispanijos, Graikijos, Kipro, Turkijos kurortuose. Gyvenau trijų ir net dviejų žvaigždučių viešbučiuose, bet sąlygos ten buvo daug geresnės nei paskutiniajame“, – prisiminė E.Ivaškevičius.

Nors kelionės organizatoriai stebisi, kad klientas nebandė išsiaiškinti situacijos vietoje, o pretenzijas ėmė reikšti tiktai sugrįžęs iš kelionės, tačiau žada siekti abiem pusėms palankaus sprendimo.

Kambarys – lyg Sachara?

„Tez Tour“ tinklalapyje skelbiama, kad „H.Top Pineda Palace Maresme“ numeriuose yra oro kondicionierius.

Anot E.Ivaškevičiaus, viešbučio kambaryje kondicionieriaus nebuvo, o temperatūra jame siekė net 40 laipsnių. Šiluma dar sklido nuo šaldytuvo, kuriame įrengtas mini baras, sienelės.

„Net ir atidarius balkono duris, būdavo labai tvanku.

O jų atverti ilgai negalėjome, nes triukšmas ir tabako dūmai sklisdavo iš priešais esančio daugiabučio“, – pasakojo vyriškis.

Stebino ir prasta sienų garso izoliacija. Tame pačiame viešbutyje buvo įsikūrusi didelė turistų iš Rusijos grupė, kuri mėgo garsiai linksmintis.

„Sienos – plonos, tarsi popierinės. Negalėjome išsimiegoti iki paryčių“, – sakė E.Ivaškevičius.

Gėrimai buvo ribojami

„Ankstesniuose viešbučiuose pro langus matydavome gamtą – jūrą, kalnus. Dabar prieš akis atsivėrė buities panorama – galėjome grožėtis daugiabučio balkonų vaizdais“, – ironizavo kaunietis.

Netikėtumai šeimos laukė ir viešbučio restorane.

E.Ivaškevičiaus kelionės sutartyje pažymėta, kad turistų maitinimas įskaičiuotas į kelialapio kainą.

„Tačiau dienos metu ir pavakare, kai labiausiai norėjosi atsigaivinti, gėrimai būdavo ribojami.

Vienas žmogus negalėjo gauti daugiau nei vieno gėrimo – sulčių, alkoholio ar vaisvandenių.

Prieš tai daug kartų naudojausi sistema „viskas įskaičiuota“, bet su tokiais apribojimais dar neteko susidurti.

Apie tai aš anksto nebuvau informuotas“, – aiškino turistas.

Piktino ir gidės požiūris

Keliautojų grupę į Ispaniją sudarė 150 žmonių, bet tik E.Ivaškevičius ir jo motina buvo apgyvendinti viešbutyje „H.Top Pineda Palace Maresme“.

„Mūsų viešbutyje prisistatė gidė Viktorija iš Rusijos.

Tačiau mums ji neskyrė dėmesio, tik davė telefono numerį, kuriuo galima paskambinti Ispanijoje bėdos atveju. Kai norėjome jos kažko paklausti, gidė stengėsi aptarnauti tik rusų grupes, kurios pirko iš jos ekskursijas“, – piktinosi E.Ivaškevičius.

Už kelionę dviem asmenims jis iš viso sumokėjo 3183 litus.

„Tez Tour“ mėgins su kauniečiu susitarti

Inga Aukštuolytė

Bendrovės „Tez Tour“ rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vadovė

„Apgailestaujame, kad klientas dėl mums nežinomų priežasčių nesikreipė į mūsų atstovą, kuris būna viešbutyje kasdien, ar į viešbučio administraciją, kad būtų užtikrintas kokybiškų paslaugų teikimas.

Panašaus pobūdžio problemos kyla dėl kalbos barjero, tačiau tai lengvai išsprendžiama, jei klientas apie iškilusias bendravimo problemas informuoja kelionę pardavusį agentą. Sužinoję apie tai, mes operatyviai ieškome sprendimo.

Sulaukę kliento raštiško kreipimosi, susisiekėme su viešbučio administracija ir gavome atsakymą, kad visi galimai iškilę nesklandumai (kondicionierius, mini baras, vaizdas pro kambario langą) būtų buvę išspręsti, jei klientas apie tai būtų informavęs viešbučio personalą.

Kalbant konkrečiai apie kambarį, pro kurio langą nesimatė pageidauto vaizdo, būtina paminėti, kad klientas užsakydamas kelionę tokio pageidavimo neišreiškė. Klientas, matyt, neatkreipė dėmesio į kelionę pardavusio agento komentarus, o galbūt agentas nepaminėjo, jog užsakant viešbučio kambarį reikia nurodyti pageidaujamą kambario tipą.

Viešbutyje „H.Top Pineda Palace Maresme“ yra maitinimo sistema „viskas įskaičiuota“, tačiau klientas nepasinaudojo visais jos privalumais, nes tikriausiai nesusipažino su viešbučio vidaus taisyklėmis.

Viešbutis mums nurodė, kad su nustatyta tvarka turistai supažindinami registracijos metu. Taip pat buvome patikinti, kad viešbučio personalas svečius geba aptarnauti bendraudamas anglų, rusų, prancūzų ir, žinoma, ispanų kalbomis.

Stengdamiesi, kad panašios situacijos nepasikartotų, nuolat investuojame į kompanijoje „Tez Tour“ dirbančių kelionės vadovų mokymus, stipriname bendradarbiavimą su keliones parduodančiais agentais.

„Tez Tour“ neužsiima tiesioginiu pardavimu, todėl ypač svarbu, kad kelionių agentūros klientams suteiktų kuo išsamesnę informaciją apie šalį, kurortus, viešbučius, antraip atsiranda nepagrįsti klientų lūkesčiai.

Bet kuriuo atveju kviečiame klientą tolimesniam dialogui. Sieksime rasti abi puses tenkinantį kompromisą.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.