Daugiausiai iš visų portalų – net 15,5 proc. – augo bendras lrytas.lt lankomumas. 2013 m. pirmojo pusmečio vidurkis buvo 740 tūkst., 2014 m. pirmojo pusmečio vidurkis – 855 tūkst. skaitytojų.
Tv.lrytas.lt per pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, paaugo net 41 procentu: 2013 m. pirmojo pusmečio vidurkis buvo 272 tūkst., 2014 m. pirmojo pusmečio vidurkis – 382 tūkst. Tai geriausias rezultatas tarp Lietuvos interneto televizijų.
Sparčiausiai iš visų portalų augo ir lrytas.lt verslo bei sporto puslapių lankytojų skaičius – atitinkamai 28 ir 54 procentais. 2013 m. pirmojo pusmečio verslo rubrikos vidurkis buvo 313 tūkst., 2014 m. pirmojo pusmečio vidurkis – 400 tūkstančiai. Sporto rubrikos pirmojo 2013 m. pusmečio vidurkis buvo 163 tūkst., o 2014 m. – 251 tūkstantis vartotojų.
Net 22 proc. padidėjo ir lrytas.lt fotogalerijų lankomumas: 2013 m. pirmojo pusmečio vidurkis buvo 292 tūkst., 2014 m. pirmojo pusmečio vidurkis – 356 tūkstančiai.
Naujienų portalo lrytas.lt pramogų rubrikos lankomumas palyginus su pirmuoju praėjusių metų pusmečiu išaugo 12 proc., gyvenimo būdo – 20 proc., o socialinio portalo „Bendraukime” lankomumas padidėjo 54 procentais. 2013 m. pirmojo pusmečio pramogų rubrikos vidurkis buvo 360 tūkst., gyvenimo būdo – 303 tūkst., „Bendraukime” – 181 tūkst. Pramogų rubrikos 2014 m. pirmojo pusmečio vidurkis – 405 tūkst., gyvenimo būdo – 364 tūkst., „Bendraukime” – 279 tūkstančiai vartotojų.