„Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas sako, kad oro temperatūra nuolat stebima, tačiau kol kas jokių pakeitimų traukinių eismo grafikuose nenumatyta. Tiek keleivių, tiek krovinių gabenimas vyksta įprastai.
„Nesikeitė jokie mūsų tvarkaraščiai. Temperatūra nuolat matuojama. Šiuo metu labai karšta, bet ir debesuota, o didžiausią įtaką bėgiams turi tiesioginė saulė“, – komentuoja V.Gudas.
Dėl tiesioginių saulės spindulių geležinkelio bėgiai gali įkaisti ir deformuotis. Tokiu atveju gali tekti lėtinti traukinių greitį.
Lrytas.lt jau rašė apie karščio pavojų šalies keliams, mat šie pritaikyti lietuviškoms vasaroms, kai temperatūra siekia 20-25 laipsnius karščio, o 30 laipsnių viršijanti kaitra nepraeina be pėdsakų.
Šiuo metu temperatūrai pakilus daugiau kaip 30 laipsnių karščio betoniniame kelyje tarp Vilniaus ir Utenos jau iškilo viena betoninė plokštė, o besitęsiant karščiams jų gali iškilti dar daugiau, todėl tame ruože vairuoti reikia itin atsargiai.