Pasak jo, Lietuvos statistika - gera, tik mūsų šalis nemoka savęs populiarinti.
„Kalbėkite apie save, populiarinkite save ir savo šalį. Juk tikrai turite kuo pasigirti“, - lietuvius asociacijos „Investors‘ Forum“ surengtoje tarptautinėje konferencijoje „10 metų kuriant Lietuvos ateitį kartu su Europos Sąjunga“ auklėjo E.Stewartas.
Jam antrino ir Europos Komisijos narys Algirdas Šemeta, pripažindamas, kad Lietuvai trūksta pasitikėjimo. Jis pasitelkė pavyzdį, kaip sugeba pasigirti estai.
„Dalyvauju daugelyje pokalbių ir kaskart estai pirmiausia papasakoja, kaip jiems puikiai sekasi. Ir tik paskui, lyg tarp kitko pasako, kad turi ir šiokių tokių problemų“, - juoko bangą konferencijoje sukėlė A.Šemeta.
Diskusiją apie galimybes ir iššūkius Europos konkurencingumui moderavęs „Investors‘ Forum“ valdybos pirmininkas Rolandas Valiūnas užsienio investuotojų klausė, kas, jų manymu, galėtų Lietuvą populiarinti, koks prekės ženklas galėtų tapti Lietuvos simboliu?
„Geriau keli šimtai mažų, gerai žinomų, nei vienas didelis“,- sakė E.Stewartas. Jo teigimu, kai visos viltys sutelkiamos į vieną verslą, vieną šalies prekės ženklą, tai gali tapti katastrofa.
„Swedbank“ Baltijos bankininkystės padalinio vadovės Birgitte Bonnesen nuomone, Lietuvoje yra nemažai pasaulinio lygio įmonių, ypač dirbančių informacinių technologijų (IT) srityje, tačiau jų ženklas neišpopuliarintas, į jį neinvestuojama.
„Pažiūrėkite, kiek daug gerų dalykų jūs turite. Pasaulis atviras ir viskas įmanoma“, - sakė ji.
SEB vyriausiasis strategas besivystančioms rinkoms Peras Hammarlundas ragino šalies viduje atrasti viduje atrasti antrąjį Billą Gatesą. Jo manymu, Lietuva turi daug talentingų žmonių, tik nesugeba jų atrasti ir išpopuliarinti.