Verslininkas D.Otto į Vilnių skraido gana dažnai, mat Lietuvoje tvarko verslo reikalus. Ilgainiui jo įmonė „PME Projectmanagement und Engineering“ plėsis, tad į Lietuvos sostinę jis keliaus kas savaitę.
„Man labai patogu skraidyti su „Air Lituanica“, - lietuvišką aviacijos bendrovę gyrė vokietis. Dovanų jis gavo skrydžio bilietą.
Garbingą keleivį sveikino „Air Lituanica“ vadovas Gytis Gumuliauskas, oro bendrovės valdybos pirmininkas Kęstutis Binkauskas ir Vilniaus mero pavaduotojas Jonas Pinskus.
Į Berlyną – dirbti
100 tūkstantojo keleivio „Air Lituanica“ sulaukė per savo pirmąsias sukaktuves – birželio pabaigoje. Šiuo skaičiumi taip pat paženklintas skrydis į Berlyną.
100 000-ąja bendrovės keleive tapo Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Šokio ir judesio katedros vedėja, šokio kritikė Ingrida Gerbutavičiūtė, birželio 29 d. skridusi į Berlyną. „Su „Air Lituanica“ skraidau nuolat, nes dirbu tarp Vilniaus ir Berlyno“, – sakė I.Gerbutavičiūtė.
„Air Lituanica“ keleiviais rūpinasi 17 skrydžio palydovių, orlaivius valdo 11 pilotų, skrydžio saugą užtikrina 4 nuolat dirbantys lėktuvų technikai, o į visus keleivių klausimus atsako 7 klientų aptarnavimo specialistai.
Pirmuoju smuiku griežia Talino kryptis
Per aštuonis šių metų mėnesius daugiausia keleivių „Air Lituanica“ pervežė maršrutu Vilnius-Talinas - 16,7 tūkst, iš Vilniaus į Paryžių - 14,9 tūkst., į Miuncheną - 13,4 tūkst., į Berlyną - 12,4 tūkst., į Prahą - 9,2 tūkst., į Briuselį - 8,4 tūkst.
Nors iš Vilniaus į Bilundą pradėjo skraidinti tik birželio antroje pusėje, iki šios dienos pervežta 4 tūkst. keleivių.
„Air Lituanica” atskraidinti turistai Lietuvoje jau išleido 41 mln. litų.
57 proc. „Air Lituanica” bilietų parduodama užsienyje, 43 proc. - Lietuvoje. Daugiausia bilietų parduodama Estijoje, Vokietijoje ir Prancūzijoje.
„Nuo rugpjūčio 31 dienos atnaujinome tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Amsterdamą ir jau siūlome jungiamuosius skrydžius su KLM per Amsterdamą ir Air France per Paryžių.
Kol kas populiariausios jungtys - Marselis, Aberdynas, Glazgas, Venecija, Bordo, Madridas, Nica, Dubajus.
Nė viena iš šių krypčių nėra tiesiogiai pasiekiama iš Lietuvos, todėl jungtys su didžiaisiais Europos skrydžių centrais gerina Lietuvos pasiekiamumą“, - kalbėjo „Air Lituanica'“ komercijos direktorius Simonas Bartkus.