Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos užsakymu visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ gruodį atlikta Lietuvos įmonių apklausa parodė, kad trečdalis įmonių patyrė iki 1000 litų (289,62 euro) išlaidas.
37 proc. apklaustųjų euro įvedimas kainavo nuo 1000 iki 9999 litų (nuo 289,62 iki 2895,91 euro). Kiek daugiau nei dešimtadalis – 11 proc. perėjimui prie naujos valiutos išleido nei daugiau nei 10 tūkst. litų (2896,2 euro).
Absoliuti dauguma (keturi penktadaliai) įmonių įvardijo, jog šios investicijos buvo skirtos IT sistemoms, kasos aparatams ir programinei įrangai atnaujinti.
89 proc. įmonių reikalavimai įvedant eurą buvo aiškūs ir suprantami, informacijos pakako 92 proc. verslo atstovų.
Gyventojai savo ruožtu pageidauja, kad kainos dviem valiutomis būtų skelbiamos mažiausiai iki 2015 m. birželio pabaigos, rodo apklausa. 6 iš 10 respondentų sako, kad kainų skelbimas litais ir eurais yra naudingas pereinant prie naujosios valiutos.