„Tele2“ fokusai: klientų mažėjo, o pajamos augo

Pernai vykęs kainų karas mobiliojo ryšio rinkoje ir sumažėjęs klientų skaičius „Tele2“, rodos, buvo nė motais – kompanijos pajamos, lyginant su ankstesniais metais, nežymiai ūgtelėjo.

P.Masiulis aiškina, kad pajamų augimą lėmė didėjęs naudojimasis paslaugomis: klientai daugiau kalbėjo, siuntė SMS ir naršė internete.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
P.Masiulis aiškina, kad pajamų augimą lėmė didėjęs naudojimasis paslaugomis: klientai daugiau kalbėjo, siuntė SMS ir naršė internete.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

2015-01-30 12:27, atnaujinta 2018-01-14 14:38

Iš viso praėjusiais metais „Tele2“ gavo 151,1 mln. eurų pajamų – 1,4 proc. daugiau nei 2013 metais. Bendrovės EBITDA marža siekė 37,1 proc. – 55,5 mln. eurų (4,2 proc. daugiau nei 2013 m.).

Paskutinį praėjusių metų ketvirtį įmonės pajamos išaugo 4 proc. ir pasiekė 38,6 mln. eurų, o EBITDA marža buvo 35,9 proc.

Visa tai pasiekta nepaisant to, kad bendras klientų skaičius praėjusiais metais sumažėjo iki beveik 1,81 mln. (2013 metais jis siekė 1,85 mln.).

„Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis aiškina, kad pajamų augimą lėmė didėjęs naudojimasis paslaugomis: klientai daugiau kalbėjo, siuntė SMS ir naršė internete. Beje, mobiliojo interneto suvartojimas per praėjusius metus išaugo net 130 proc. ir pasiekė beveik 4,7 mlrd. megabaitų.

„Metai nebuvo lengvi iš esmės, nes telekomunikacijų rinka buvo smunkanti ir tokioje rinkoje sunku laviruoti, bet mes, nors ir žemės gravitacija didelė, toliau kilome į viršų. Todėl, kad gerinome ryšio kokybę, klientų aptarnavimą, kainas – jei atsimenate, metų pradžioje buvo kova su „Bite“. Ir, aišku, pagrindinis mūsų pasiekimas – perėjimas į kitą kokybinį lygį“, – sakė P.Masiulis.

Dar vienas svarbus veiksnys: didesnė dalis paslaugomis nustojusių naudotis klientų buvo išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojai, kurių išlaidos mobiliajam ryšiui yra mažesnės. O, pavyzdžiui, verslo klientų skaičius išaugo 4,7 proc. 

Per metus investicijoms į tinklą skirta 11,7 mln. eurų – 9,4 proc. daugiau nei prieš metus. Daugiausia investicijų skirta spartaus mobiliojo interneto 4G tinklui. Jį jau sudaro 250 ryšio bazinių stočių.

„Tele2“ 4G ryšys veikia 65 proc. Lietuvos teritorijos ir yra prieinamas 70 proc. gyventojų. Kompanija žada, kad iki metų pabaigos 4G ryšiu galės naudotis 95 proc. gyventojų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.