„Senukų“ apyvarta 2014 metais išaugo penktadaliu

Didžiausio Baltijos šalyse statybinių medžiagų, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklo „Senukai“ apyvarta pernai pasiekė 312,6 mln eurų (be PVM) – 19,1 proc. daugiau nei 2013 metais (262,4 mln. eurų).

Per mėnesį „Senukų“ parduotuves visoje šalyje aplanko per 1 mln. pirkėjų.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Per mėnesį „Senukų“ parduotuves visoje šalyje aplanko per 1 mln. pirkėjų.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

2015-02-05 16:49, atnaujinta 2018-01-14 00:55

Pasak UAB „Senukų prekybos centras“ prezidento Artūro Rakausko, ženklų apyvartos augimą lėmė palaipsniui Lietuvoje atsigaunantis vartojimas, euro įvedimas ir teisingai pasirinkta strategija dėl investicijų į kokybišką tinklo plėtrą.

„Praėję metai prekybininkams buvo sudėtingi – turėjome labai tiksliai numatyti, kaip pirkėjai elgsis prieš įvedant vieningą Europos valiutą. Mūsų strateginės kryptis buvo pasirinktos teisingai ir prognozės pasitvirtino“, – teigia A.Rakauskas.

Pasak UAB „Senukų prekybos centras“ generalinio direktoriaus Nerijaus Pačėsos, pernai „Senukuose“ gerokai atnaujintas bei pagal pirkėjų poreikius praplėstas prekių asortimentas, tinklą papildė naujas prekybos centras Šiauliuose, atnaujintos ir kitos parduotuvės.

Vien „Namų technikos centrų“ įrengimas penkiose parduotuvėse Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje atsiėjo iki pusės milijono eurų.

Pasiūlius pirkėjams specializuotą aukštos kokybės buitinę, kompiuterių bei vaizdo ir garso techniką rinktis patogiau ir iš gausesnio asortimento, šios prekės kategorijų pardavimai 2014 metais išaugo 28 proc. 

Išaugusius pardavimus ypatingai metų pabaigoje N.Pačėsa sieja ir su euro įvedimu.

„Gyventojai nusprendė naumuose taupytus litus ne keisti į vieningą Europos valiutą, o išleisti stambiai buitinei technikai, statybos prekėms – atnaujinti namus ir pasiruošti juos remontuoti. Manome, kad pirkėjų tendencija rinktis kokybiškesnes prekes išliks ir ateityje, todėl turėsime atsižvelgti ir į tai, formuodami prekių asortimentą“, – teigia N.Pačėsa.

Skirtingų prekių kategorijose pardavimai 2014 metais išaugo nuo 10 iki 40 proc.

Pasak A.Rakausko, 2015-2016 m. „Senukai" toliau įgyvendins strateginį investicijų planą, tobulinant prekių logistiką, atnaujinant jau veikiančius prekybos centrus ir atidarant naujus.

Šiemet naujas prekybos centras bus atidarytas Kaune. 2016 metais duris atvers jau trečias „Senukų“ prekybos centras Vilniuje – prekybos slėnyje NØRDIKA. Čia planuojama atidaryta 17 tūkst. kv. m parduotuvę, kuri atsieis beveik 4,5 mln. eurų investicijų.

Šiuose dviejuose prekybos centruose „Senukai“ planuoja sukurti per 300 naujų darbo vietų. UAB „Senukų prekybos tinklas“ Lietuvoje valdo 83 „Senukų“ ir „Statybų duonos“ parduotuves, elektroninę parduotuvę www.e-senukai.lt. Bendrovėje dirba 3,5 tūkst. darbuotojų.

Per mėnesį „Senukų“ parduotuves visoje šalyje aplanko per 1 mln. pirkėjų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: R. Žemaitaitis sulaužė priesaiką – ar gali kandidatuoti?