Restoranuose ant stalo – pagedę produktai

Pernai aktyvūs vartotojai

Žmonės skundėsi dėl pakitusio produktų kvapo, konsistencijos, blogų skoninių savybių.
Žmonės skundėsi dėl pakitusio produktų kvapo, konsistencijos, blogų skoninių savybių.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 10, 2015, 10:08 AM, atnaujinta Jan 13, 2018, 3:51 PM

Iš viso 2014 m. VMVT užregistruoti ir ištirti 2753 skundai (1 proc. daugiau nei 2013 m.), iš kurių 31 proc. pasitvirtino.

Daugiausiai vartotojų skundų pasitvirtino dėl viešojo maitinimo patiekalų (19 proc.), mėsos ir jos gaminių (14 proc.), žuvų ir jų gaminių (9 proc.), vaisių ir daržovių (6 proc.).

Žmonės skundėsi dėl pakitusio produktų kvapo, konsistencijos, blogų skoninių savybių. Skundai dėl higienos pažeidimų sudarė 17 proc. visų pagrįstų atvejų, dėl maisto produktų su pasibaigusiais tinkamumo vartoti terminais – 13 proc., dėl ženklinimo pažeidimų – 7 proc.

Praėjusiais metais mažiausiai buvo skundžiamasi dėl kavos, arbatos, prieskonių ir kulinarijos gaminių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.