Vyriausybės vadovas Algirdas Butkevičius neatsisako tradicijos bent kartą per ketvirtį savo akimis apžiūrėti, kaip vykdoti šaliai strategiškai svarbūs projektai. Antradienį jis „Rail Baltica“ trasą apžiūrėjo važiuodamas traukiniu iš Kauno į Marijampolę.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovai sudarė galimybę A.Butkevičiui geležinkelio ruože Meškuičiai-Jungėnai išbandyti ir europinę vėžę, o Kaune politikas išvydo jai skirtą peroną.
Prieš išvyksdamas į šią kelionę A.Butkevičius pareiškė neabejojantis, kad projektas bus baigtas numatytu laiku – iki šių metų paabigos. Kitu atveju Lietuvai grėstų rimtos sankcijos dėl ES fondų skirtų lėšų panaudojimo.
Vis tik premjeras piktinosi, kad projektui trukdo bendrovės, kurios net nedalyvavę „Rail Baltica“ tiesimo darbų konkursuose skundžia jų rezultatus teismui. Tokiu būdu gaišinamas laikas darbams.
„Nenoriu kritikuoti teismų darbo, tačiau kartais nesuprantu jų priimtų sprendimų“, – kalbėjo A.Butkevičius.
„Rail Baltica“ projektas Kauną pavers itin reikšmingu geležinkelio mazgu, mat po dviejų savaičių veiklą pradės Kauno intermodalinis terminalas.
„Rail Baltica“ projektui jau išleista 280 mln. eurų. Jo metu pastatyta ir rekonstruota 18 tiltų, 4 viadukai, įrengti 125 iešmai, 34 pervažos, 90 pralaidų, taip pat rekonstruotos 6 stotys bei 34 peronai.