Ant dviejų gelžbetoninių atramų Nemune ir ant sutvirtintų dviejų akmeninių, išlikusių nuo senojo prieš šimtą metų susprogdinto geležinkelio tilto, atgulusių visų trijų beveik 7 metrų pločio plieninių konstrukcijų svoris siekia beveik 500 tonas.
Todėl prireikė galingų bokštinių kranų – abiejuose krantuose dviejų šešiolikos aukštų namui prilygstančių 750 tonų keliamosios galios automobilinio ir 600 tonų – savaeigio bei dar dviejų mažesnių.
Tilto statybos rangovui pasiruošti šiai unikaliai užkėlimo ir montavimo operacijai, kuri turi būti atlikta labai tiksliai, padėjo ir jai vadovavo patyrę olandų kompanijos „Mammoet“ specialistai.
Daugiau kaip 200 metų ji vykdo sudėtingų konstrukcijų gabenimo ir montavimo darbus. Todėl ir patikimi sudėtingiausi užsakymai, pavyzdžiui, sprogimo nuniokoto atominio povandeninio laivo „Kursk“ iškėlimas iš Barenco jūros.
Alytuje per Nemuną ketvirto 250 metrų ilgio tilto, bet pirmo tik pėstiesiems ir dviratininkams, statybos darbus tikimasi baigti rugsėjo mėnesį.