Pavasaris, o visuomenės „ryšininkai“ jau nukirto projektų derlių

Be kūrybinių konkursų – nė iš vietos. Viešųjų ryšių agentūros – ne išimtis. Besistumdydamos pečiais, jos viena kitą iš kelio stūmė ir dumdamos link konkurso „PaRa / Impact Awards 2015“ finalo.

Konkurso nugalėtojai.
Konkurso nugalėtojai.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

May 25, 2015, 6:41 PM, atnaujinta Nov 26, 2017, 4:57 PM

Tad pagaliau paaiškėjo geriausi ryšių su visuomene projektai, efektyviausiai komunikavusios bendrovės ir jų atstovai.

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) organizuotame konkurse apdovanojimų statulėlės įteiktos devynių konkurso kategorijų nugalėtojams.

Korporatyvinės komunikacijos kategorijoje laimėjo bendrovė „CSC Baltic“, konkursui pristačiusi patraukliausio darbdavio komunikacijos projektą, įgyvendintą bendradarbiaujant su „Integrity PR“.

„McCann Vilnius“ konkursui pateiktas Irenos Matijošaitienės fondo projektasLaukiu.lt„ pripažintas geriausiu socialinės atsakomybės komunikacijos kategorijoje.

Geriausiu integruotosios komunikacijos projektu pripažinta Finansų ministerijos organizuota Euro įvedimo viešųjų ryšių valdymo ir socialinės reklamos kūrimo kampanija, kurią įgyvendino ir konkursui pristatė agentūra „Idea Prima“.

Ministerijos organizuoti su euro įvedimu susiję renginiai taip pat pripažinti geriausiais Metų renginio kategorijoje. Renginiai įgyvendinti bendradarbiaujant agentūroms „Idea Prima“, „Ministerium“ ir „VRP Hill+Knowlton Strategies“.

„Swedbank“ apdovanotas už geriausią komunikacijos socialiniuose tinkluose projektą „#SelfieSuSeneliais“, kuris įgyvendintas bendradarbiaujant su viešųjų ryšių agentūra „Integrity PR“ ir žiniasklaidos bei komunikacijos planavimo agentūra „PHD Lietuva“.

Geriausiu pranešimu žiniasklaidoje komisijos vertinimu tapo Konkurencijos tarybos pranešimas „Šūkiai apie socialinę atsakomybę nepateisina konkurencijos teisės pažeidimų“.

Tęsiant tradiciją, „PaRa / Impact Awards 2015“ taip pat buvo renkami Metų atstovas spaudai, Metų tandemas ir Metų efektyviausiai komunikuojanti organizacija.

Kaip ir praėjusiais metais, telekomunikacijos bendrovė „Tele2“ apdovanota net dvejose kategorijose. „Tele2“ pripažinta efektyviausiai pastaraisiais metais komunikavusia bendrove bei įvertinta už geriausiai komunikavusio metų tandemo – Korporacinės komunikacijos vadovo Baltijos šalims Andriaus Baranausko ir generalinio direktoriaus Petro Masiulio – darbą.

Metų atstove spaudai tapo prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

Šių trijų kategorijų laimėtojai atrinkti remiantis žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ duomenimis.

„Iš konkursui pateiktų paraiškų kiekio ir jų kokybės galime daryti išvadą – kokybiškai komunikacijai dėmesį skiria vis daugiau organizacijų. Vertinant paraiškas neapleido pasididžiavimo kolegų darbais jausmas: ryšių su visuomene profesionalai reikšmingai prisideda kurdami vertę ir savo atstovaujamoms organizacijoms, ir inicijuodami teigiamus pokyčius visuomenėje“, – pabrėžia Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (LRVS) Tarybos pirmininkė Orijana Mašalė.

Konkurse „PaRa/Impact Awards 2015“ galėjo dalyvauti ryšių su visuomene paslaugas teikiančios agentūros, nepriklausomi ryšių su visuomene konsultantai, bendrovės, nevyriausybinės organizacijos, viešojo sektoriaus atstovai. Ryšių su visuomene konkursas šiemet sulaukė net 53 paraiškų.

„Šių metų konkursas atskleidžia naują tendenciją – komunikacijos profesionalai ne tik dirba savo organizacijų ar klientų labui, bet ir yra pasirengę komunikuoti apie savo darbus bei dalintis patirtimi. Tai rodo pasiektą naują ryšių su visuomene rinkos brandos etapą“, – sakė Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) Tarybos pirmininkas Kęstutis Gečas.

Konkurso komisiją šiemet sudarė Orijana Mašalė, LRVS Tarybos pirmininkė, Kęstutis Gečas, RSVA Tarybos pirmininkas, Giedrius Simonavičius, Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius, Andrius Baranauskas, telekomunikacijų bendrovės „Tele 2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, dr. Renata Matkevičienė, VU Komunikacijos fakulteto studijų prodekanė, Akvilė Katilienė, „Mediaskopo“ analizės vadovė Baltijos šalims, ir Simonas Bartkus, Lietuvos marketingo asociacijos Valdybos pirmininkas.

Pirmasis metinis komunikacijos renginys „PaRa“ įvyko 2014 metais. Jį organizavo Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.