Iki šiol į Klaipėdos uostą atplaukdavo tik Baltijos ir Šiaurės jūromis kursuojantys konteineriniai laivai-fideriai, atvežantys ir išgabenantys importo, eksporto ir tranzito krovinius, tuo tarpu okeaninių laivų aptarnavimo bei konteinerių paskirstymo į mažesnius laivus funkcija, vadinamasis „tranšipmentas“, tekdavo tradiciniams didiesiems Vakarų Europos uostams: Roterdamui, Antverpenui, Hamburgui ir kitiems. Nuo šiol Klaipėdos uostas pajėgus aptarnauti ne tik fiderinius, bet ir okeaninius laivus-konteinervežius, kurių talpa – iki 12.000 TEU.
Vienas pirmųjų tokių laivų – minėtasis „MSC Charleston“. Planuojama, kad neilgai trukus Klaipėdos uoste bus pradėtas ir konteinerių skirstymas į mažesnius, fiderinius laivus, išvežiojančius krovinius į kitus Baltijos jūros regiono uostus; tuomet didiesiems laivams, gabenantiems konteinerius iš kitų žemynų į mūsų regioną, nereikės atlikti tarpinių perkrovimų tradiciniuose Vakarų Europos uostuose.