Prekybos slėnio vystytojai tikisi, kad vilniečiai atpras vykti į parduotuves miesto centre ar miegamuosiuose rajonuose, o vietoj to rinksis atokiau esančias prekybos vietas.
Kompanijos „Nantucket Holdings“ investicijos į prekybos slėnį „Nordika“ iš viso viršys 50 mln. eurų.
„Pasirinkome šią vietą, nes aplinkui gyvena daugybė žmonių, kurie iki čia gali atvykti per 10 minučių. Tai – puiki vieta“, – sako pagrindinis „Nordikos“ investuotojas Peteris Gage Morrisas.
Pasak investuotojo, apskaičiuota, kad plote, iš kurio „Nordiką“ galima pasiekti per 5-10 min, gyvena apie 200 tūkst. žmonių, o įrengus Vakarinį aplinkkelį šis skaičius turėtų dar labiau išaugti.
Kaip atidarant prekybos slėnį sakė Vilniaus meras Remigijus Šimašius, ilgus metus ši vieta, kur dabar kyla „Nordika“ parduotuvių kompleksas, buvo dievo užmirštas kampelis, kuris su „Ikea“ atsiradimu darosi rimto miesto centru.
„Gal pavyks susitarti su „Lietuvos geležinkeliais“, kad čia, pakeliui į oro uostą, bus jų stotelė“, – mintį pamėtėjo miesto vadovas.
Naujojo prekybos slėnio pirmosios atidaromos dalies plotas – 18 tūkst. kvadratinių metrų. Jame veiks daugiau nei 30 vietinių ir tarptautinių prekybos tinklų parduotuvių bei maitinimo įstaigų, tarp kurių – „Rimi Hypermarket“, „Elektromarkt“, „McDonald‘s“, viena iš didžiausių Baltijos šalyse „Baby City/Toy City“ parduotuvė.
Kai kitų metų pavasarį bus baigtas antrasis parduotuvių komplekso statybų etapas, „Nordika“ išsiplės iki 40 tūkst. kvadratinių metrų. Jau žinoma, kad tuomet prekybos centre atsidarys ir „Senukų“ parduotuvė.
Skaičiuojama, jog tuo metu, kai antrasis „Nordika“ etapas bus baigtas, kartu su „Ikea“ plotu šioje vietovėje bus 65 tūkst. kvadratinių metrų parduotuvių ploto ir 2 tūkst. vietų automobiliams statyti.