Ar numanote, ant kokių gaminių atsiras prekės ženklas „Grigeo“?

Vieni pirkėjai yra abejingi kainoms, kiti išmoksta jas mintinai. Ypač tie, kuriems yra patikėta užduotis aprūpinti namus ir higieniniu popieriumi. Per pastarąjį mėnesį jo kainos pasistiebė maždaug dešimtadaliu. Anot gamintojų, taip nutiko, nes smarkiai pabrango žaliava, būtent – celiuliozė.

V.Ščiavinsko nuotr.
V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 28, 2015, 2:41 PM, atnaujinta Oct 13, 2017, 2:47 AM

Tačiau mainosi ne tik šių prekių kainos. Lietuvos gamintojai sumanė pakeisti ir savo vardą. Tad per spalį „Grigiškių“ nebeliks. Atsiras „Grigeo“.

Išaugino eksportą

Per pirmą šių metų pusmetį bendrovės „Grigiškės“ higieninio popieriaus ir pakuotės eksporto apyvarta augo daugiau nei penktadaliu – 22 proc., o nuo 2013 m. – net 63 proc.

Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius augimo tendencija dar labiau spartėjo. Bendrovė per artimiausius metus ketina ir toliau didinti eksporto apimtis ir įsitvirtinti Europos rinkoje. Plėtros planus „Grigiškės“ įgyvendina investuodama ir į įrangos modernizaciją, ir į įvaizdį.

Anot „Grigiškės“ prezidento Gintauto Pangonio, „Grigiškės“ grupės įmonės pirmą pusmetį eksportavo produkcijos už 35 mln. eurų, tai sudaro 70 proc. visos grupės pardavimų.

Grupė savo produkciją šiemet eksportuoja į 19 šalių, daugiausiai jos parduodama Lenkijos rinkai. Per pastaruosius dvejus metus išvežami kiekiai sparčiausiai augo į Čekiją, Lenkiją, Skandinavijos ir Baltijos šalis.

Paklausa auga

Pasak G.Pangonio, higieninio popieriaus produkcijos paklausa nuolat auga, ypač sparčiai – Baltijos šalyse.

Prognozuojama, kad jose dėl besikeičiančių vartotojų įpročių higieninio popieriaus suvartojimas per ateinančius penkerius metus išaugs trečdaliu. Tuo tarpu augantis poreikis gofruotam kartonui bei jo pakuotėms tiesiogiai susijęs su pramonės augimu, taip pat besikeičiančiu požiūriu į pakuotės ekologiškumą.

„Pastebima tendencija, jog dėl augančių kaštų iš Kinijos gamyba grįžta į Europos šalis. Gamybą į Europos šalis perkėlusios įmonės įvairiems gaminiams ieško nebrangių pakuočių geografiškai artimesnėse rinkose.

Pramonės gamyba auga ir Lietuvoje. ES statistikos agentūros „Eurostat“ duomenimis, Lietuvoje 2015 m. liepą pramonės gamybos mastas kilstelėjo 0,5 proc., o per metus išaugo 5,9 proc. Natūralu, kad augant gaminamos produkcijos kiekiui, auga ir poreikis dėžėms, į kurias reikia šią produkciją supakuoti“, – kalbėjo G.Pangonis.

Jo nuomone, gamykloms bei bendrovėms vis dažniau prireikia ekologiškų sprendimų, todėl auga ir kartoninio korinio užpildo paklausa. Jis dėl patrauklios kainos bei nedidelio svorio plačiai naudojamas baldų ir statybos pramonėje.

Pastebima tendencija, kad kartoniniu koriniu užpildu vis dažniau siekiama pakeisti produkcijos apsaugai nuo smūgių naudojamą putų polistirolą.

Investavo į naują įrangą

„Suprasdami augantį poreikį produkcijai, plėtros galimybes tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, turėjome imtis veiksmų, kad galėtume didinti gamybos pajėgumus, o tai be įrenginių modernizacijos – neįmanoma“, – sakė bendrovės vadovas.

Šiemet „Grigiškės“ investavo ir atidarė naują higieninio popieriaus gamybos padalinį, kuriame gaminama popieriaus žaliava.

Ką tik pasirašyta 6 mln. eurų finansavimo sutartis su „Nordea“ banku higieninio popieriaus konvertavimo linijos pastato statybai ir linijos įrengimui.

„Viso projekto investicijos sudarys 9 mln. eurų. Ši linija leis pagaminti didesnį kiekį galutinio produkto – tualetinio popieriaus ir popierinių rankšluosčių.

Minėtos investicijos bendrai sudarys 29 mln. eurų ir suteiks galimybę plėsti eksportuojamo higieninio popieriaus asortimentą bei didinti kiekius, taip pat sudaryti sutartis su naujais distributoriais bei prekybos centrais visoje Europoje“, – teigė G.Pangonis.

Jis atkreipia dėmesį, kad investuojama ir į gofruoto kartono, jo pakuočių verslo plėtrą bei kartotinio korinio užpildo gamybos apimčių didinimą – šioms sritims skirta 17,5 mln. eurų.

Pasak AB „Grigiškės“ prezidento, bendrovė nuosekliai pertvarkė ir toliau vysto savo verslą.

Keis ir vardą

„Žingsnis po žingsnio tapome visą gamybos ciklą apimančia įmonių grupe: pradedant makulatūros surinkimu, perdirbimu, baigiant produktų galutiniam vartotojui pateikimu. Taip pat vykdome ir medžio plaušo plokščių gamybą. Įmonė per savo veiklos metus tapo rimta popieriaus ir medžio pramonės žaidėja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose, todėl vardo keitimas ir tolimesnė plėtra – natūralus augimo žingsnis“, – teigia G. Pangonis.

„Grigiškės“ grupės valdybos nubalsavo ir pateikė siūlymus akcininkams keisti bendrovių pavadinimus. Akcininkai galutinį sprendimą priimti ketina spalio 13–14 dienomis. Planuojama, kad apie pusantrų metų grupės įmonių esami vardai ir naujasis vardas „Grigeo“ bus rašomi kartu, o nuo 2017 m. pavasario įmonė save pristatys naujuoju pavadinimu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.