„The New York Times“ informuoja, kad tai yra viena iš reformų,
kurias vykdo žurnalo leidėjai. Anot JAV žurnalo savininkų, dėl
interneto nuogas kūnas nebėra toks įdomus, todėl pornografiniai
vaizdai prarado savo komercinę perspektyvą.
Pagal oficialius duomenis, „Playboy“ tiražas nuo 1970 m.
sumažėjo nuo 5,6 mln. iki 800 tūkst.
Žurnalas neatsisakys provokuojamų moterų nuotraukų, tačiau
visiškai nuogų merginų nuotraukos išnyks iš žurnalo puslapių.
Sprendimas buvo priimtas praėjusį mėnesį per susitikimą,
kuriame dalyvavo žurnalo steigėjas ir vyriausiasis redaktorius
Hiugas Hefneris (Hugh Hefner).
Žurnalo vadovybė pripažino, kad „Playboy“, pradėto leisti 1953
m., įnešti pokyčiai dabar pačiam žurnalui pakišo koją.
„Dabar galima pamatyti bet kokius seksualius vaizdus paspaudus
vieną mygtuką. Todėl tai jau pasidarė nebeįdomu“, – sakė „Playboy“
vykdomasis direktorius Skotas Flandersas (Scott Flanders).
„Playboy“ internetiniame tinklapyje nuogybės jau uždraustos.
Taip pasielgta ir dėl to, kad žurnalas galėtų tapti tokių
socialinių tinklapių, kaip „Facebook“ ir „Twitter“, dalimi.
Pranešama, kad dėl to tinklapio populiarumas išaugo keturis kartus.