Šalies turizmo perlai bus garsinami dar intensyviau

Naujasis 2014─2020 m. ES struktūrinių fondų finansavimo laikotarpis neaplenks ir turizmo sektoriaus. Vis dėlto, priešingai nei anksčiau, per artimiausius penkerius metus didžiausios struktūrinių fondų investicijos bus skiriamos ne turizmo infrastruktūrai kurti bei plėtoti, bet turizmo objektams viešinti.

Prioritetinių turizmo plėtros regionų el. rinkodarai numatoma skirti 20,55 mln. eurų.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Prioritetinių turizmo plėtros regionų el. rinkodarai numatoma skirti 20,55 mln. eurų.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Prioritetinių turizmo plėtros regionų el. rinkodarai numatoma skirti 20,55 mln. eurų.<br>D.Umbraso nuotr.
Prioritetinių turizmo plėtros regionų el. rinkodarai numatoma skirti 20,55 mln. eurų.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Julija Dagytė

Nov 17, 2015, 7:51 AM, atnaujinta Oct 4, 2017, 4:10 AM

Ūkio ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėjas Renaldas Čiužas priminė, kad 2007─2013 m. laikotarpiu ES investicijos buvo skirtos daugiausiai turizmo infrastruktūrai tvarkyti. „Naujuoju finansavimo laikotarpiu turizmo skatinimas vyks finansuojant rinkodaros priemonių kūrimą, kultūros ir gamtos paveldo objektų ženklinimą ir pan. Tačiau turizmo sektoriaus įmonėms išlieka atviros ir kitos struktūrinių fondų finansavimo galimybės. Pavyzdžiui, jei įmonė norės išvykti į tarptautinę turizmo parodą, ji galės naudotis priemone „Naujos galimybės“, ─ aiškino R.Čiužas.

Iš viso Ūkio ministerijos administruojamoms prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonėms 2014─2020 m. laikotarpiu numatoma skirti šiek tiek daugiau nei 35 milijonus eurų. Iš jų beveik 8,7 mln. eurų bus skiriama nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodarai bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtrai. Į šią investicijų dalį galės pretenduoti tik Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos.

Tačiau įgyvendinant projektus Valstybės turizmo departamento partneriais galės būti ir biudžetinės įstaigos bei viešieji juridiniai asmenys. Rengiant informacinių kelio ženklų projektavimo, gamybos ir įrengimo veiklas partneriais galės būti kelius prižiūrinčios valstybės įmonės bei Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Prioritetinių turizmo plėtros regionų el. rinkodarai numatoma skirti 20,55 mln. eurų. Šiomis lėšomis galės būti finansuojamos įvairios konkrečios el. rinkodaros veiklos, pavyzdžiui, kuriamos interneto svetainės, interaktyvios programos.

„Rinkodaros priemonės galės būti skiriamos tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms. Investicijų galės sulaukti tos el. rinkodaros priemonės, kurios gerins ir stiprins turizmo įvaizdį, informuos apie turizmo galimybes Lietuvoje ar skatins turizmo produktų pardavimą tikslinėse rinkose“, ─ sakė Ūkio ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėjas.

Šiek tiek mažiau nei 6 mln. eurų iš struktūrinių fondų bus skirti savivaldybes jungiančių turizmo trasų ir turizmo maršrutų informacinės infrastruktūros plėtrai. Į šias investicijas galės pretenduoti šalies savivaldybių administracijos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.