Iš vestuvių su draugais važiavęs M.Lindsay „CTV Edmonton News“ teigė net nenutuokęs, kad būtent tiek sumokės už 60 minučių kelionę. Tol, kol jos nebaigė.
„Aš galėčiau apkeliauti visą pasaulį už tokią sumą, tačiau važiavau iš vieno miesto galo į kitą“, – sakė jis.
Kalta dinaminė kainodara
Nors bendras kelionės atstumas ir siekė 63 kilometrus, tokia suma vis tiek skamba absurdiškai – už panašias keliones nukentėjusysis anksčiau mokėdavo apie 50 eurų.
Stardard.co.uk pakalbintas „Uber“ atstovas didelės kainos klaida nelaiko – tai kompanijos taikomos dinaminės kainodaros padarinys. Kai norinčiųjų pasinaudoti „Uber“ paslaugomis skaičius išauga ir dirbantys vairuotojai nesuspėja patenkinti poreikio, įmonė automatiškai siūlo klientams mokėti daugiau ir sulaukti automobilio greičiau.
Apie tai klientai esą yra nuolat informuojami. Vis dėlto „Uber“ atstovas patikino – pusė kelionės kainos M.Lindsay buvo grąžinta.
Pradėta taikyti ir Lietuvoje
Atidesniems reikėtų būti ir lietuviams. Prieš pat Kalėdas „Uber“ Vilniuje taip pat pristatė dinaminę kainodarą. Įmonės siųstame naujienlaiškyje informuojama, jog suintensyvėjusi pavėžėjimo paslaugų paklausa automatiškai padidina važiavimo įkainius ir taip skatina daugiau „Uber“ partnerių – vairuotojų prisijungti ir pavėžėti keleivius iki kelionės tikslo.
Kai paklausa padidėja, „Uber“ įveda kainos daugiklį, kuris keičiasi kas penkias minutes. Jei laukimo laikas didėja – daugikliai kyla, jei laukimo laikas trumpėja – daugikliai mažėja.
Pakeleiviams suteikiama galimybė ir užsisakyti pranešimą, kurį gaus kainoms grįžus į įprastą lygį.
Parengė Eimantas Mikšys