Po varginančio laukimo poilsiautojai pagaliau pakilo iš Vilniaus

Sekmadienį į Antaliją turėjusio išskristi „Small Planet Airlines“ lėktuvo skrydis atidėtas, mat buvo pastebėtas orlaivio techninis gedimas. Turėjęs išskristi 5.45, iš pradžių skrydis buvo atidėtas valandai, vėliau dar porai valandų, keleiviai pakilo tik  13.30 val. ,  kitu „Small Planet Airlines“ orlaiviu.

Į Antaliją turėjusio išskristi „Small Planet Airlines“ lėktuvo skrydis atidėtas, mat buvo pastebėtas orlaivio techninis gedimas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Į Antaliją turėjusio išskristi „Small Planet Airlines“ lėktuvo skrydis atidėtas, mat buvo pastebėtas orlaivio techninis gedimas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 17, 2016, 1:47 PM, atnaujinta May 28, 2017, 3:00 PM

Skrydžio iš Vilniaus į Antaliją laukė 180 keleivių, skrydžio iš Antalijos į Vilnių – 166 keleiviai.

„Visiems jiems buvo suteiktass maitinimas. Pagal galimybes, keleiviams bus suteikta galimybė skrydžio laukti viešbučiuose, – išplatintame pranešime spaudai teigė „Small Planet Airlines“ atstovas Simonas Bartkus. – Atkreipiame dėmesį, kad „Small Planet Airlines“, neatšaukia skrydžių nei dėl techninių aplinkybių, nei dėl nuo aviakompanijos nepriklausančių priežasčių ir nepalieka keleivių patiems organizuotis pasikeitusių kelionės planų.

Visais atvejais keleivius nuvežame į paskirties tašką geriausiu įmanomu būdu“

Ar keleiviams už šį laukimą  bus sumokėtos kompensacijos  ir  jei taip, tai  kokio dydžio neapavyko patikslinti –  “Small Planet Airlines“ atstovo S.Bartkaus telefonas išjungtas.

Tik praėjus kelioms valandoms,  redakcija sulaukė jo komentaro raštu: „Pagal numatytas taisykles, keleiviai, patyrę nepatogumų dėl skrydžio vėlavimo, gali kreiptis į oro bendrovę. Atkreipiame dėmesį, kad net ir esant nenumatytiems atvejams, skrydžio niekada neatšaukiame bei nepaliekame keleivių asmeniškai atsakingų už kelionės tikslo pasiekimą – visi skrydžiai įvykdomi, esant poreikiui – atvyksta pakaitinis lėktuvas, pasitaiko atvejų, kai siunčiamas ir tuščias lėktuvas, arba pašaliname techninius gedimus. Skrendant su mūsų kompanija, tiek keleivis, tiek skrydžio užsakovas gali būti ramūs, kad skrydį visada įvykdysime, tačiau tam tikri vėlavimai išskirtiniais atvejais yra galimi.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.