Skrydžio iš Vilniaus į Antaliją laukė 180 keleivių, skrydžio iš Antalijos į Vilnių – 166 keleiviai.
„Visiems jiems buvo suteiktass maitinimas. Pagal galimybes, keleiviams bus suteikta galimybė skrydžio laukti viešbučiuose, – išplatintame pranešime spaudai teigė „Small Planet Airlines“ atstovas Simonas Bartkus. – Atkreipiame dėmesį, kad „Small Planet Airlines“, neatšaukia skrydžių nei dėl techninių aplinkybių, nei dėl nuo aviakompanijos nepriklausančių priežasčių ir nepalieka keleivių patiems organizuotis pasikeitusių kelionės planų.
Visais atvejais keleivius nuvežame į paskirties tašką geriausiu įmanomu būdu“
Ar keleiviams už šį laukimą bus sumokėtos kompensacijos ir jei taip, tai kokio dydžio neapavyko patikslinti – “Small Planet Airlines“ atstovo S.Bartkaus telefonas išjungtas.
Tik praėjus kelioms valandoms, redakcija sulaukė jo komentaro raštu: „Pagal numatytas taisykles, keleiviai, patyrę nepatogumų dėl skrydžio vėlavimo, gali kreiptis į oro bendrovę. Atkreipiame dėmesį, kad net ir esant nenumatytiems atvejams, skrydžio niekada neatšaukiame bei nepaliekame keleivių asmeniškai atsakingų už kelionės tikslo pasiekimą – visi skrydžiai įvykdomi, esant poreikiui – atvyksta pakaitinis lėktuvas, pasitaiko atvejų, kai siunčiamas ir tuščias lėktuvas, arba pašaliname techninius gedimus. Skrendant su mūsų kompanija, tiek keleivis, tiek skrydžio užsakovas gali būti ramūs, kad skrydį visada įvykdysime, tačiau tam tikri vėlavimai išskirtiniais atvejais yra galimi.“