Vilniaus oro uostas apdovanotas už aviacinių paslaugų rinkodarą

Krokuvoje vykstančiame tarptautiniame maršrutų forume „Routes Europe 2016“ Vilniaus oro uostas pelnė „Excellence in Airport Marketing“ apdovanojimą už aviacinių paslaugų rinkodarą. Oro uostų, aptarnaujančių iki 4 milijonų keleivių per metus, kategorijoje Vilnius pranoko kitus Europos oro vartus ir nusileido tik Brėmeno oro uostui.

Lietuvos oro uostų komanda.
Lietuvos oro uostų komanda.
Lietuvos oro uostų komanda – „Routes Airport Marketing“ apdovanojimuose.
Lietuvos oro uostų komanda – „Routes Airport Marketing“ apdovanojimuose.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Apr 26, 2016, 1:50 PM, atnaujinta May 27, 2017, 2:40 PM

„Routes Airport Marketing“ apdovanojimuose oro uostų rinkodaros veiksmus vertina tik oro linijų atstovai. Šiemet komisiją sudarė „airBaltic“, „LOT Polish Airlines“, „TUI Thomson Airways“, SAS, „Vueling“ bendrovių darbuotojai. Dar 1997 m. pradėti rengti apdovanojimai suteikia galimybę oro vežėjams įvertinti oro uostų rinkodaros pastangas siekiant pritraukti naujus maršrutus, didinti jų žinomumą ir keleivių srautus. „Galvodami apie maršrutų plėtrą pirmiausiai siekėme suvienodinti sąlygas oro bendrovėms Lietuvos oro uostuose Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Konsultuodamiesi su vežėjais sukūrėme priemones, skirtas naujiems maršrutams skatinti ir skrydžių dažniams didinti. Norėdami, kad keleivių skaičius ir toliau stabiliai augtų, nepaliekame visų kortų tik oro linijų rankose. Glaudžiai bendradarbiaujame su kitais oro uostais, turizmo skatinimo organizacijomis, drauge organizuojame rinkodarines kampanijas, įvairius renginius, susitikimus ar spaudos konferencijas,“ – pasakojo Lietuvos oro uostų Komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė.

Pasak jos, Europoje yra daugiau nei 400 aktyvių oro uostų, su kuriais Lietuvos oro uostai aktyviai konkuruoja dėl aviakompanijų dėmesio. Nors apdovanojimas skirtas už praėjusių metų veiksmus, šiemet sustoti neketinama.

Kovo mėnesį Lietuvos oro uostai sostinėje organizavo maršrutų plėtrai skirtą renginį „Connect“, kuriame susirinkę daugiau nei 450 dalyvių įvertino Vilnių kaip dėmesio vertą kryptį. Taip pat šalyje neseniai lankėsi svečių iš Šveicarijos delegacija, kurią sudarė turizmo operatoriai, kelionių agentai, tradicinės ir socialinės žiniasklaidos atstovai. Skrydžius tarp Lietuvos sostinės ir Ciūricho birželio mėnesį pradėsiančios aviakompanijos „Germania“ atstovai teigia jau stebintys teigiamą vizito poveikį bilietų užsakymo sistemose.

Praėjusiais metais Vilniaus oro uoste pirmą kartą veiklos istorijoje viršytas 3 mln. keleivių per metus skaičius. 2015 m. sostinėje aptarnauti 3,3 mln. keleivių – t.y. 13,4 proc. daugiau negu 2014-aisiais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.