„McDonald's Holdings“ akcijų kainos per mažiau nei dieną pakilo 10 proc. ir pasiekė aukščiausią lygį nuo 2001 m. Tiesa, vakare jos jau buvo šiek tiek atpigusios ir bendroje sumoje augimas siekė 1,1 proc. Visa tai įvyko po to, kai bendrovė paskelbė apie savo bendradarbiavimą su žaidimo „Pokemon Go“ kūrėjais.
Greito maisto restoranai visoje Japonijoje taps žaidimo „Pokemon Go“ stotelėmis bei sporto salėmis – vietomis, į kurias atėję žaidėjai galės gauti vertingus žaidimo daiktus ar kautis su kitais žaidėjais.
Šis bendradarbiavimas gali išgelbėti Japonijos „McDonald's“ tinklą, kuris dėl maisto saugos skandalų šiuo metu negali pasigirti labai gerais rezultatais.
Analitikai sako, kad „Pokemon Go“, praėjus vos dviem savaitėms po pasirodymo, jau tapo populiariausiu žaidimu Amerikoje.
Iš žaidimo gali pasipelnyti ne tik „McDonald's“ restoranai. „Pokemon Go“ gali padėti vietiniams verslams, žaidimą susiejus ir su kitais prekybininkais ar turistų lankomomis vietomis.
„Įsivaizduokite, kad daug žmonių pradeda lankytis vietose, kuriose iki šiol nėra buvę. Efektas tikrai būtų didelis“, – sakė internetinio verslo specialistas Tatsuyki Negoro.
Vieno iš žaidimų kūrėjo „Niantic“ atstovas pranešė, kad kompanija ieškos rėmėjų ir tarp kitų verslo atstovų. Įmonė nekomentavo, kodėl būtent Japonijoje nusprendė išbandyti šią verslo strategiją.
Tačiau ne visi verslai džiaugiasi tuo, kad „Pokemon Go“ gali pritraukti jiems daugiau klientų. Praėjusią savaitė kilo skandalas, kai pokemonų ieškantys žmonės užplūdo JAV holokausto muziejų.
Pačiam „McDonald's“ žaidimo populiarumas gali sukelti problemų, jei restorane nuolat bus žaidžiančių, bet nevalgančių žmonių arba jie pradės būriuotis šalia restoranų.
Parengė Gintarė Valentinaitienė