„Kas vyksta uoste ir kas yra planuojama daryti – labai aktualu ir Klaipėdoje veikiančiam verslui. Esame dėkingi, kad turime galimybę tiesiai iš jūsų išgirsti, kokias numatote plėtros galimybes ir ką siūlote verslui“, – susitikimo metu sakė Eimantas Kiudulas, Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos direktorius ir valdybos narys.
Verslo įmonių vadovams pristatyta uosto plėtros būtinybė, bendrojo plano koncepcijos alternatyvos bei pasaulio uostų plėtros pavyzdžiai.
„Esame atviri ir turime tikslą pasakyti, kas vyksta uoste ir kokie yra mūsų planai, nes uostas ir jo perspektyvos yra milžiniška nauda Klaipėdoje veikiantiems ūkio subjektams.
Klaipėdos laisvoji ekonominė zona yra tas sausumos uostas, kuris gali papildyti jūrų uostą, o uostas gali būti naudingas laisvajai ekonominei zonai. Tai labai svarbi sinergija“, – pristatydamas uosto plėtros galimybes kalbėjo Arvydas Vaitkus, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Anot A. Vaitkaus, pagrindiniai uosto iššūkiai yra gylis ir naujos teritorijos. Jau kuris laikas Klaipėdos uostas yra labiausiai augantis Baltijos šalyse, o šiais metais pagal krovinių apyvartą yra absoliutus lyderis tarp artimiausių kaimynų. Tačiau skaičiuojama, kad, jei nebūtų vykdoma uosto plėtra, apie 2026 m. esamas pajėgumas būtų išnaudotas.