„Skaičiuojama, kad abiejose Atlanto pusėse žmonės eilėse praleidžia nuo 1 iki 2 savo gyvenimo metų. Europos šalyse išpopuliarėjusi bekontakčio atsiskaitymo technologija jau įrodė savo efektyvumą: Europos bekontakčių kortelių centru vadinamoje Didžiojoje Britanijoje per mėnesį tokių kortelių naudotojai kartu sutaupo net apie 34 metus. Paskaičiavome, kad jei mūsų klientai išnaudotų bekontaktę technologiją, jie per metus vidutiniškai sutaupytų apie 2 mln. minučių asmeninio gyvenimo“, – sako „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.
Lietuvoje pirmąsias bekontaktes korteles vietos bankai pasiūlė tik šiemet, tačiau dalis šalies vartotojų naudojasi ir kitų šalių finansų institucijų išleistomis bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis. Kad žmonės galėtų naudotis jų teikiamais privalumais, „Circle K Lietuva“ į specialią įrangą investavo 52 tūkst. eurų.
„Statoil“ degalinių tinkle apie du trečdaliai visų atsiskaitymų atliekama mokėjimo kortelėmis, o apie trečdalis jų tenka sumoms, nesiekiančioms 10 eurų. Pirkdamas užkandžius, gėrimus, kavą ar kitas prekes, kortele mokantis klientas turėdavo kortelę įstatyti į skaitytuvą, įvesti PIN kodą ir jį patvirtinti. Tuo tarpu bekontaktę kortelę užteks priliesti prie įrenginio ir mokėjimas bus užskaitytas. Tiesa, saugumo sumetimais sistema retkarčiais pareikalaus PIN kodo ir iš nedideles sumas mokančių klientų“, – sako S. Mačiukas
„Circle K Lietuva“ priklauso Kanados kapitalo bendrovei „Alimentation Couche-Tard“, kuri valdo daugiau nei 12 tūkst. parduotuvių ir degalinių tinklą Šiaurės Amerikoje, Europoje, Azijoje bei Afrikos žemyne.
Per metus 78-iose Lietuvos „Statoil“ tinklo degalinėse vidutiniškai apsilanko apie 24 mln. klientų.