„Lidl“ turi tikslą, kuris labai patinka Lietuvos gamintojams

„Lidl“ parduotuvės lentynose galima rasti apie 1,6 tūkst. skirtingų pavadinimų prekių. Lietuviškų tarp jų šiuo metu yra apie ketvirtadalį. Ir nors kol kas šiame prekybos tinkle dominuoja užsienio tiekėjai, „Lidl“ planuoja ne tik didinti lietuviškų prekių asortimentą, bet su mūsų prekėmis supažindinti ir užsienio parduotuvių pirkėjus.

„Lidl“ tinkle apie 20-25 proc. asortimento sudaro Lietuvos, apie 46 proc. – Vokietijos gamintojų produkcija.<br>G.Bitvinsko nuotr.
„Lidl“ tinkle apie 20-25 proc. asortimento sudaro Lietuvos, apie 46 proc. – Vokietijos gamintojų produkcija.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 6, 2016, 9:19 AM, atnaujinta Feb 10, 2018, 12:27 AM

„Apie 20-25 proc. asortimento sudaro Lietuvos, apie 46 proc. – Vokietijos, likusią dalį – kitų šalių (Prancūzijos, Italijos, Lenkijos, Ispanijos) tiekėjų produkcija“, – pasakojo bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento projektų vadovė Valerija Lebedeva.

„Lidl“ tinklo atėjimas suteikė šansą Lietuvos gamintojams – jų produkcija pasiekia ir „Lidl“ pirkėjus kitose šalyse.

Svarbiausia – patraukli kaina ir aukšta kokybė

Pagrindinis „Lidl“ tikslas ieškant tiekėjų – rasti tokių, kurie sugebėtų aukštos kokybės kasdienio vartojimo prekes pasiūlyti už patrauklią kainą.

„Mūsų užsakymu gaminamos privačių ženklų prekės, kurių pirkėjai gali įsigyti išskirtinai prekybos centre „Lidl“, suteikia puikią galimybę neaukojant produkto kokybės užtikrinti vartotojams patrauklią kainą, tad mūsų asortimente dominuoja būtent jos“, – pasakojo V.Lebedeva.

Pasak jos, net 80 proc. prekių čia sudaro privatūs „Lidl“ prekės ženklai: perkantieji prekybos tinklo parduotuvėse Lietuvoje jau įsidėmėjo pavadinimus, kuriuos pamatysi tik čia. Tai „Pilos“, „Milbona“, „Bluedino“, „Lovilio“, „Goldessa“ pieno produktai bei sūriai, „Pikok“, „Baroni“, „Dulano“ mėsos gaminiai, „OceanSea“ bei „Nautica“ žuvies gaminiai, „Saguaro“ geriamasis vanduo, „Dizzy“, „Vitafit“, „Freeway“ sultys ir gaivieji gėrimai, „Gelatelli“ bei „Ballino“ ledai ir t. t.

Kai kurie privatūs prekių ženklai turi atitikmenų užsienio rinkose, tačiau Lietuvoje turi savo pavadinimus: pavyzdžiui, vaisių ir daržovių privatus prekės ženklas – „Lidl turgelis“, šviežios mėsos – „Kokybės garantija Skonio ženklas“, šviežios žuvies – „Lidl šviežia žuvis“, šviežių duonos gaminių ir kepinių – „Mano duona“, skintų bei vazoninių gėlių – „Mano gėlės“.

Kiekvienai rinkai – atskirai

Nors prekybos tinkle „Lidl“ dominuoja užsienio gamintojų produkcija, tai nereiškia, kad esame išskirtiniai. Visose šalyse, kuriose „Lidl“ vykdo veiklą, veikia savarankiški pirkimų departamentai.

Būtent šie padaliniai užmezga bendradarbiavimą su konkrečios šalies vietos tiekėjais ir vertina, kurių užsienio tiekėjų produkcija galėtų patikti vietos gyventojams.

Toks bendradarbiavimas leidžia ne tik surasti geriausią asortimentą kiekvienai rinkai, bet ir tarptautiniu mastu plėsti „Lidl“ asortimentą. Štai ispaniškų bei daugelio kitų mūsų žemyno šalių, kuriose veikia „Lidl“ prekybos tinklas, prekių galima rasti jo parduotuvėse visoje Europoje.

„Žinoma, yra tiekėjų, kurie gamina „Lidl“ tinklui daugelyje šalių. Ne maisto prekės užsakomos visoms šalims, tad Lietuvoje prekiaujame tomis pačiomis prekėmis, kaip „Lidl“ Vokietijoje, Airijoje, Lenkijoje bei kitur“, – sakė V.Lebedeva.

Lietuvoje veikiančios „Lidl“ bendrovės tikslas – augti ir tobulėti kartu su vietiniais tiekėjais.

„Norėtume atverti kelią į mūsų tinklui priklausančias parduotuves užsienyje ir „Lidl“ kokybės reikalavimus atitinkančią produkciją gaminantiems tiekėjams iš Lietuvos“, – pasakojo V. Lebedeva.

Nuo prekybos tinklo veiklos Lietuvoje pradžios prabėgo vos pusmetis, žinomos Lietuvos bendrovės „Varėnos pienelis“, „Mantinga“, „Norvelita“, „Vičiūnai group“ jau gamina produkciją „Lidl“ privatiems prekės ženklams, kurių prekės parduodamos kitose „Lidl“ šalyse.

Kokie reikalavimai?

„Lidl“, ieškodama tiekėjų, vadovaujasi savo kokybės užtikrinimo sistema.

„Griežtai rūpinamės prekybos tinklui tiekiamų arba jo užsakymu gaminamų prekių kokybe. Kontrolė apima visus bendradarbiavimo etapus: nuo pirminių derybų su tiekėjais iki jų gaminių įtraukimo į asortimentą bei kasdienės prekybos. Siekis užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį – mums vienodai aktualus, kalbant apie visas prekių kategorijas“, – dėstė „Lidl“ atstovė.

Radę tiekėjus, kurie gali pasiūlyti reikalavimus atitinkančius gaminius, „Lidl“ stengiasi jų nepaleisti.

„Siekiame būti patikimais partneriais ir plėtoti ilgalaikį konstruktyvų bendradarbiavimą. Mums ypač svarbūs verslo etikos standartai, tad visus bendradarbiavimo klausimus sprendžiame tiesiogiai su savo partneriais“, – pasakojo V.Lebedeva.

Šis straipsnis yra projekto „Lidl iš arti“ dalis

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.