Ketvirčiui milijardo kinų – virtualus kvietimas į Lietuvą

Kvietimas į Lietuvą pasieks 250 mln. kinų per didžiausią Kinijos kelionių internetinį paslaugų teikėją „CTRIP“. Nuo š.m. sausio mėnesio virtualioje platformoje Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos užsakymu sukurtas reklaminis Lietuvos turizmo produktų puslapis kinų kalba ir patalpinti jį viešinantys skydeliai.

Šiuo metu Kinijos rinkai minėtoje platformoje pristatomi didieji Lietuvos miestai, konferencinis turizmas, SPA, gamta, šalies virtuvė.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Šiuo metu Kinijos rinkai minėtoje platformoje pristatomi didieji Lietuvos miestai, konferencinis turizmas, SPA, gamta, šalies virtuvė.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 26, 2017, 9:00 AM, atnaujinta Apr 11, 2017, 10:43 AM

Šiuo metu Kinijos rinkai minėtoje platformoje pristatomi didieji Lietuvos miestai, konferencinis turizmas, SPA, gamta, šalies virtuvė. Internetinis Kinijos kelionių paslaugų gigantas domisi Lietuva kaip patrauklia turizmo kryptimi ir yra suinteresuotas pristatyti daugiau turizmo produktų, pvz., tematinius turus (kultūrinis ir istorinis maršrutas, natūralaus kraštovaizdžio maršrutas, vietinių tradicijų maršrutas ir kt.).

Pagrindiniai CTRIP tikslai: išvystyti naujus Lietuvos turizmo produktus Kinijos rinkai, stiprinti tendenciją keliauti į Lietuvą bei susipažindinti su šalimi kaip su senovinės kultūros lopšiu prie Baltijos jūros, padidinti Lietuvos turizmo produktų pardavimus Kinijoje.

„Turizmo sektorius Lietuvoje yra vienas sparčiausiai augančių. Turistų iš Kinijos skaičius kasmet didėja – 2015 m. Lietuvoje buvo apgyvendinta 9,6 tūkst. turistų iš Kinijos, t.y. 36,4 proc. daugiau nei 2014 m. Kinų nakvynių skaičius mūsų šalyje 2015 m. išaugo 59 proc. Įtvirtinę bendradarbiavimą virtualioje erdvėje, kalbinsime CTRIP atstovus įsteigti savo atstovybę Lietuvoje,“ – sako ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius.

„Lietuva turistams iš Kinijos yra įdomi, nes kinai ieško naujų kelionių krypčių, jie itin vertina erdvę ir žalias zonas, kuriomis gali pasigirti mūsų šalis. Be to, keliautojai iš Kinijos vis labiau domisi autentiškomis ir savitos kultūros šalimis. Žinoma, turime atsižvelgti ir į tai, kad kinams aktuali pirkimo kultūra“, – tolimosios Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkos ypatumus vardija Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

„Nemažai Kinijos gyventojų jau žino Lietuvą. Mes taip pat parvešime žinią, kad jūsų šalis labai graži įvairiais metų laikais, kad jūsų virtuvė yra labai kokybiška, o apgyvendinimo ir viešojo transporto infrastruktūra – aukšto lygio. Turizmą laikome ateities ekonomikos varikliu ir matome išties dideles bendradarbiavimo su Lietuva, abipusio šalių turizmo verslo skatinimo galimybes“, – teigia Duan Qiang, Kinijos turizmo asociacijos vadovas, praėjusią savaitę įvykusio vizito Lietuvoje metu pasirašęs bendradarbiavimo memorandumą su Valstybiniu turizmo departamentu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.