Anot bendrovės „Lidl Lietuva“ atstovų, užtikrinti palankiausią kainos ir kokybės santykį rinkoje įmanoma tik naudojant aiškius kainodaros būdus.
„Pastaruoju metu sulaukiame daug žiniasklaidos klausimų apie mūsų prekybos sistemą, pavyzdžiui, į kokias kategorijas skirstome savo pirkėjus, ar to paties pavadinimo prekės tiek pat kainuoja ir „Lidl“ parduotuvėse Vilniuje bei, pavyzdžiui, Alytuje ar Kretingoje. Skubame patikinti, jog visi pirkėjai mums vienodai svarbūs, todėl visiems siūlome geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje. Visose mūsų parduotuvėse Lietuvoje: tiek įsikūrusiose tame pačiame, tiek esančiose skirtinguose miestuose, – tų pačių prekių kainos yra vienodos“, – teigė Agnė Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.
2017 metų pradžioje bendrovės atlikta kainų analizė parodė, kad šiuo metu net 50 proc. nuolatinio „Lidl“ parduotuvių asortimento, kurį sudaro maisto produktai, buitinė chemija, kosmetika ir buities reikmenys, t. y. kas antros prekės kaina yra žemesnė nei 1 euras.
Pernai gruodį Lietuvos vartotojų organizacijų aljanso užsakymu „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis,44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė šio tinklo plėtra – daugiausia naudos Lietuvos vartotojams suteikęs praėjusių metų įvykis.
Prekybos tinklas „Lidl“ pirkėjams kiekvieną ketvirtadienį pasiūlo kaskart naujos sudėties vadinamąjį šviežiąjį bei šaunųjį prekių penketus visai savaitei. Šių produktų „Lidl“ parduotuvėse galima įsigyti specialiomis kainomis.
„Lidl“ asortimentą, kurį Lietuvoje sudaro apie 1 600 įvairių prekių, reguliariai papildo specialūs maisto bei ne maisto prekių pasiūlymai. Jų rasite 25-iose „Lidl“ parduotuvėse, įsikūrusiose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje bei Panevėžyje. Prekybos tinklas laikosi plano aktyviai tęsti plėtrą šalyje.