Vos 2015 m. startavęs kelionių organizatorius per artimiausius trejus metus planuoja žengti į Rusijos, Kazachstano, Ukrainos ir Slovakijos rinkas.
„Būdami tarptautinės grupės dalimi mes turime labai aiškią plėtros viziją – neapsiriboti tik viena rinka ir aktyviai vystyti tarptautinį tinklą. Šiuo metu labai sėkmingai dirbame Estijos rinkoje. Tikimės taip pat sėkmingai įsitvirtinti ir Kazachstano, Rusijos, Ukrainos bei Slovakijos rinkose“, – teigia G. Aukštuolis.
Konkurencingose Lietuvos ir Estijos rinkose sėkmingai įsitvirtinęs „Kidy Tour“ skaičiuoja, kad pernai su juo keliavo 13 940 turistų. Kelionių organizatoriaus apyvarta 2016 m. sudarė 7,3 mln. eurų. Šiemet planuojama, kad su „Kidy Tour“ atostogaujančių turistų skaičius augs daugiau nei dukart ir bus pasiekta beveik 15 mln. eurų apyvarta.
Kaip teigia bendrovės vadovas, sėkmingų rezultatų pasiekti padėjo pasirinkta strategija.
„Esame turbūt vieninteliai kelionių organizatoriai Lietuvoje, kurie koncentruojasi į poilsį, skirtą visai šeimai. Būtent tai ir padėjo pakankamai greitai pelnyti klientų pasitikėjimą. Manome, kad ši strategija pasiteisins ir naujose rinkose“, – sako G. Aukštuolis.