Antradienį susirinkę akcininkai vienbalsiai nusprendė žengti šį žingsnį, pažymėdami blogą kompanijos finansinę situaciją bei realių alternatyvų administracijai nebuvimą.
Pastaraisiais metais „Alitalia“ kentėjo dėl didelių kaštų bei kylančios konkurencijos iš pigių skrydžių bendrovių Europoje, tokių kaip „Ryanair“.
Kovą „Alitalia“ pasiūlė radikalų, su prekybos sąjungomis sutartą restruktūrizacijos planą, tačiau jis buvo atmestas beveik 12 tūkst. įmonėje dirbančių darbuotojų.
Tai reiškė, kad pagrindiniai avialinijų investuotojai, tarp jų Italijos bankai „UniCredit“ bei „Intesa Sanpaolo“, nebegalėjo įsipareigoti suteikti dar vieno 2 mlrd. eurų finansavimo paketo.
Tačiau investuotojai vis dar svarsto galimybę įmonei suteikti 500 mln. eurų jungiamąjį finansavimą tam, kad „Alitalia“ sugebėtų veikti dar apie pusmetį iki tol, kol bus surastas pirkėjas arba kompanija bus likviduota.
Savo ruožtu praėjusį savaitgalį Demokratų partijos vadovu perrinktas buvęs Italijos premjeras Mateo Renzi žadėjo iki mėnesio vidurio pristatyti „Alitalia“ gelbėjimo planą.