Laikinai sutriko „Swedbank“ elektoninė bankininkystė

Lrytas.lt redakciją pasiekė skaitytojo pranešimas apie tai, kad jis visą rytą negali prisijungti prie savo „Swedbank“ elektroninės bankininkystės paskyros. 

Trikdžiai buvo laikini<br>R.Jurgaičio nuotr.
Trikdžiai buvo laikini<br>R.Jurgaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 15, 2017, 10:21 AM

Banko atstovas patvirtino, kad ryte trikdžių būta, bet dabar jie visi turėtų būti sutvarkyti.

„Buvo trikdžių, mes ir savo departamente bandėme skirtingi žmonės jungtis, tai vieniems pavykdavo, kitiems ne, bet dabar prieš kelias minutes visi vėl bandėme prisijungi ir visiems pavyko. Taigi tikėtina, kad viskas jau atsistatė“, – komentavo „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius. 

Jis teigė, kad elektroninės bankininkystės veikla strigo dėl trumpalaikių trikdžių. „Sistema veikė, bet veikė lėčiau. Mūsų IT skyrius aiškinosi to priežastis ir problemą pašalino“, – sakė S.Abraškevičius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.