„Swedbank“ patobulino interneto banką – padės verslui sutaupyti laiko

„Swedbank“ patobulino interneto banko verslui funkcijas – nuo šiol verslo klientai gali paprasčiau nuotoliniu būdu valdyti savo sutartis su banku. Dėl šių atnaujinimų įmonių vadovai galės atsisakyti maždaug kas antro vizito į banko padalinį ir per metus sutaupyti bent 50 tūkst. darbo valandų.

Įmonių vadovai galės atsisakyti maždaug kas antro vizito į banko padalinį ir per metus sutaupyti bent 50 tūkst. darbo valandų.<br>D.Umbraso nuotr.
Įmonių vadovai galės atsisakyti maždaug kas antro vizito į banko padalinį ir per metus sutaupyti bent 50 tūkst. darbo valandų.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 23, 2017, 9:59 AM

„Per mėnesį „Swedbank“ padaliniuose visoje Lietuvoje verslo klientai apsilanko apie 16 tūkst. kartų. Daugiau kaip pusės šių apsilankymų metu jie pakeičia vieną ar kitą elektroninės bankininkystės paslaugų sutarties punktą, pavyzdžiui, padidina operacijų limitus arba suteikia teises ar prieigas naujiems įmonės internetinės bankininkystės naudotojams. Norėdami savo klientams suteikti daugiau lankstumo, suteikėme jiems galimybę patiems nuotoliniu būdu atlikti daugelį veiksmų, dėl kurių iki šiol reikėjo vykti į banką“, – sako „Swedbank“ Verslo klientų tarnybos vadovas Antanas Sagatauskas.

„Swedbank“ duomenys rodo, kad internetinės bankininkystės paslaugomis aktyviai besinaudojančios šalies įmonės per metus atlieka 10 ir daugiau elektroninės bankininkystės sutarties pakeitimų.

Pasak A. Sagatausko, naujos paslaugos populiarumas sparčiai auga, o naujomis funkcijomis verslo klientai gali pradėti naudotis prisijungę prie savo interneto banko paskyros kvalifikuotu elektroniniu parašu arba „Smart-ID“. „Nuolatos ieškome būdų, kaip tobulinti savo paslaugas ir paversti jas paprastesnėmis, kad klientai galėtų lengviau ir greičiau tvarkyti kasdieninės bankininkystės reikalus“, – pasakoja A. Sagatauskas.

Šiuo metu aktyvus „Swedbank“ verslo klientas prie interneto banko paskyros per mėnesį vidutiniškai jungiasi 18 kartų, klientai vis dažniau pasitelkia „Smart-ID“ būdą prisijungti prie elektroninės bankininkystės paslaugų. „Swedbank“ interneto banku šiuo metu aktyviai naudojasi daugiau kaip 58 tūkst. verslo klientų kas mėnesį.

 

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.