Principinga keleivė pamokė „Wizz Air“: išgelbėjo valytoja

„Į tokią situaciją patekau pirmą kartą, nors gyvenu ir dirbu užsienyje ir jau gerą dešimtmetį nuolat skraidau į Lietuvą“, – naujienų portalui lrytas.lt pasakojo Birutė Ginevičienė.

 Moteris buvo priversta savo daiktus skraidinti šiukšlių maiše.<br> Nuotr. iš skaitytojos asmeninio archyvo
 Moteris buvo priversta savo daiktus skraidinti šiukšlių maiše.<br> Nuotr. iš skaitytojos asmeninio archyvo
 Moteris buvo priversta savo daiktus skraidinti šiukšlių maiše.<br> Nuotr. iš skaitytojos asmeninio archyvo
 Moteris buvo priversta savo daiktus skraidinti šiukšlių maiše.<br> Nuotr. iš skaitytojos asmeninio archyvo
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 20, 2017, 10:35 AM, atnaujinta Jul 20, 2017, 11:16 AM

„Pro vartus praleido, bilietą pažymėjo ir ramiai patraukiau pro duris lėktuvo link, kai išgirdau darbuotojos pastabą, kad mano lagaminas per didelis. Sugrįžau prie darbuotojos  ir pasakiau jai, kad su šiuo lagaminu keliauju jau daug metų iš eilės ir niekada nėra buvę kokių nors problemų. Su tais žodžiais pasiruošiau dėti lagaminą į matavimo rėmelį, bet darbuotoja užprotestavo sakydama, kad tikrai mato, jog jis per didelis, ir aš privalau susimokėti dar 40 eurų“, – pasakojo moteris ir pridūrė, kad darbuotoja pretenzijų turėjo ir dar vienam keleiviui – anglui. Jis, vos išgirdęs pastabą, kad pažeidžia bagažo taisykles, susimokėjo priemoką.

Keleivė: „Patikra nesąžininga“

B.Ginevičienė pasakojo, kad bagažas buvo patikrintas tik poros atsitiktinių keleivių: „Tai nebuvo sąžininga patikra. Į lėktuvą praėjo dvi merginos, vieną jų rankose nešėsi du šakočius ir lagaminą... Man tikrai negaila, bet tada visiems turi būti vienodos taisyklės ir turi patikrinti visus. Ar tik mano iki šiol standartus puikiai atitikęs lagaminas per aštuonerius metus padidėjo?

Kategoriškai atsisakiau mokėti, mat lagamino turinys net nebuvo tiek vertas – tik keli drabužiai ir dokumentai. Už 40 eurų galima nusipirkti naują lagaminą“, – svarstė pašnekovė.

Pasak jos, stresinėje situacijoje pavyko surasti gana netikėtą išeitį: greta buvusioje kavinėje darbavosi valytoja, tad moteris paprašė jos juodo šiukšlėms skirto maišo ir į jį susikrovė savo daiktus.

„Su šiukšlių maišu išskridau į Londoną, o mano lagaminas liko oro uoste. Gaila lagamino, bet iš tiesų labiausia žeidžia moralinė skriauda: šitiek metų keliauju tuo pačiu maršrutu, o dabar du šimtai žmonių žiūrėjo, kaip dama skrenda su šiukšlių maišu...“ – kalbėjo moteris ir patikino, kad jos bagažo šiukšlių maiše darbuotoja tikrinti nepanoro. Keleivė patikino, kad prieš porą dienų keliavo iš Kauno oro uosto ir jokių nepatogumų nepatyrė.

„Esu nuolatinė šių avialinijų keleivė, turiu lojalumo kortelę ir įsigijau pirmenybinio įlaipinimo paslaugą. Pasakodama apie šį incidentą draugams juokauju, kad gal man kompanija „Wizz Air“ padovanos vardinį lagaminą“, – kalbėjo moteris.

Naujienų portalas kreipėsi dėl situacijos komentaro į oro vežėją „Wizz Air“ ir kompanijos atstovai pažadėjo netrukus pateikti savo poziciją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.