Lietuvių eksportui į Japoniją charakiris tikrai negresia

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai informuoja, kad 10 Lietuvos žinomų įmonių ir verslininkų šiomis dienomis mezga tamprius ryšius su Japonijos audiovizualinių menų, grožio industrijos atstovais. 

 AFP nuotr. 
 AFP nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 14, 2017, 10:36 AM

„Verslo misijos, pagalba rasti partnerius naujiems kontraktams – įprasta ir kasdieninė Rūmų veikla. Tikimės, kad sėkmingai panaudojant Rūmų žinias bei patirtį, mūsų šalies verslas atvers ir kol kas mums egzotinės Japonijos rinkos duris“, - sako Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentas Sigitas Leonavičius

Nuo rugsėjo 9 dieną Lietuvos verslo delegacija, kurioje – mūsų šalyje jau gerai žinomi mados ir kino industrijos žmonės – dizainerė Julija Janus, režisierius, prodiuseris Stasys Baltakis, kompanijos Animatrix, Kino studija, Film Jam, Oda Lt ir kt., vadovaujama Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atstovų,  pradėjo žvalgybinę misiją ir kontaktų bei kontraktų medžioklę Japonijos rinkose. 

„Mano dalyvavimo šioje misijoje tikslas – suprasti, kokiomis sąlygomis Julia Janus prekės ženklas gali sėkmingai patekti į Japonijos rinką. Ištirti, kokie produktai tinka arba netinka ir kodėl, išsiaiškinti, kokia komunikacija ir tolimesni veiksmai reikalinga tikslui pasiekti“, - sako viena žinomiausių Lietuvos dizainerių Julija Janus, pažymėdama, kad vizitas Japonijoje teikia labai daug inspiracijų ir peno apmąstymams, o susitikimai atskleidė daug niuansų, kurių be šios kelionės nebūtų sužinojusi.

Julija mano, kad grįžusi, tarsis su komanda, bei turės priimti ne vieną strateginį sprendimą, kaip sėkmingai panaudoti užsimezgusias pažintis savo produkcijos eksportui į Japoniją. 

Lietuvos verslininkai susitinka su Japonijos Prekybos ir pramonės rūmų vadovais, Hiratsukos miesto vadovais, Kino industrijos federacijos atstovais, Japonijos rūbų ir mados industrijos Taryba, kompanijos „Atmovie Inc.“ savininku bei režisieriumi Takeshi Moriya, kompanija JUN Group ir kt. 

„Kino produkcija, kaip ir bet kokia kita produkcija – maistas ar mada, architektūra ar mokslas vienos šalies domins kitą šalį, jei atsiras paklausa, jei ta produkcija atitiks vartotojo poreikį. Nuspėti tuos poreikius neįmanoma ir nebūtina, nes bandant tai padaryti atsiranda pavojus prarasti originalų identitetą ir kūrėjo kūrybinį pradą. Mano galva, kad kuo kūrinys labiau lietuviškas, bendražmogiškas ir tikras, tuo labiau atsiliepia kito žmogaus galvoje ir širdyje – japoniškoje ar vokiškoje. Jei trumpai – geras lietuviškas filmas ir kokybė turi ateitį ir Japonijoje. Čia kaip vice versa: Yasujiro Ozu, Kenji Mizoguchi, Akira Kurosawa, Takeshi Kitano – visi surado vietas skirtingų lietuvių širdyse“, - pasakoja aktorius, režisierius, prodiuseris Stasys Baltakis. 

Lietuvos verslo misiją Japonijoje organizuoja Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai, vykdydami projektą  „Jungtinės eksporto pajėgos“, kurio metu per 20 Lietuvos įmonių užmezgė partnerystės ryšius Italijoje, Vokietijoje, JAV, Kanadoje, Kinijoje, kitose pasaulio valstybėse. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.