Paslaugos – kaip įkainoti savo gebėjimus?
Jei nuspręsite veikti paslaugų srityje, atminkite – verta orientuotis ne vien į galutinį produktą, bet ir į procesus (personalo vadyba, klientų aptarnavimas, kt.). Būtent juos suvaldyti žmonėms ir įmonėms dažnai būna sunkiausia ir svarbiausia.
Svarbi ir kainodara. Kaip įvertinsite ir įkainosite savo gebėjimus, patirtį ir žinias, taip į jas žiūrės ir klientai. Tad labai gerai apgalvokite, kiek vertos jūsų paslaugos.
Gamyba – ne tik produktų štampavimas
Jei jums imponuoja tokie terminai kaip masto ekonomija, linijų automatizavimas, gamybos optimizavimas, ko gero, gamyba yra jūsų stichija.
Siekiant sėkmės industriniame sektoriuje, svarbu ne tik išanalizuoti produkcijos pardavimo, bet ir žaliavos tiekimo rinkas, apsirūpinti optimaliais gamybos įrengimais.
Verta žinoti ir tai, jog sėkmingai veikiantis pramonininkas dažnai yra ne tik savo gaminamos produkcijos ekspertas, bet ir puikus pardavėjas, patarėjas bei psichologas.
Pirkti, parduoti ir... išgirsti klientą
„Perki pigiai, parduodi brangiau“. Visiškai elementaru, bet jei užtektų tik tiek – kiekviena nauja parduotuvė virstų maximomis, lidlais ar amazonais. Deja, ne viskas taip paprasta.
Siekdami sėkmės prekybos srityje, negailėkite pastangų ir finansų susipažinti su savo potencialių klientų poreikiais. Ne tik klausykite, bet ir išgirskite, ko jiems reikia.
Būkite lankstūs, apgalvokite visus procesus (tiekimas, rinkodara, kt.). Sklandūs ir lankstūs verslo procesai ne mažiau svarbus sėkmės faktorius nei prekės, kurias parduodate.
Startuolis – laiku ir vietoje
Startuoliui ką nors patarti sudėtingiausia, nes pati jo funkcija – dirbti su inovacijomis, kurių kitos kompanijos kol kas neperprato. Žinoma, prasimušti robotikos, informacinių technologijų ar dirbtinio intelekto srityse sunkiau nei bet kur kitur, tačiau pralaužus šiuos ledus atsiveria viso pasaulio rinkos.
Kaip ir kitose srityse, verta ištirti rinkos poreikius, suplanuoti pagrindinius principus, kuriais vadovaudamiesi įvesite inovaciją į rinką. Sėkmingi startuoliai dažnai ne tik pasiūlo kažką naujo, bet ir į visus verslo procesus žiūri novatoriškai.
Derėtų koncentruotis ne vien į produktą ar paslaugą, bet ir į jo rinkodarą. Jūsų reikės tada, kai apie jus žinos, tad skleisti žinią apie save pradėkite dar prieš galutinai pateikdami produktą į rinką. Ir ne, nebijokite, kad taip leisite konkurentams jus aplenkti – taip tik parodysite, kad jiems telieka uostyti dulkes, nes jūs – jau priekyje.
Sužinoti, koks verslo tipas labiausiai tinka jums, galite paspaudę šią nuorodą.