Kai kuriomis dienomis rangovai sunaudodavo tokį kiekį asfalto, kuris prilygsta Eifelio bokšto metalinės struktūros svoriui.
Rekonstruojant taką buvo pakeista senoji danga ir sutvirtinta skrydžių juosta, įrengtos naujos lietaus surinkimo ir drenažo sistemos, rekonstruota žiburių sistema. Darbus atliko latvių „A.C.B.“ ir lietuvių „Autokaustos“ įmonių konsorciumas, darbų vertė – daugiau kaip 18 mln. eurų.
Oro uosto vadovybės teigimu, pastarąjį kartą prieš du dešimtmečius rekonstruotas takas buvo smarkiai nusidėvėjęs ir artėjo prie avarinės būklės. Dėl tako rekonstrukcijos nuo liepos 14-osios į Kauno oro uostą iš Vilniaus 35 dienoms buvo perkelta didelė dalis skrydžių.
Per šį laiką Kaune buvo aptarnauta apie 370 tūkst. keleivių ir apie 3,5 tūkst. skrydžių.