Mažesnes kainas Lietuvoje palaikys prekyba be tarpininkų

Daugiau keliaujančių lietuvių jau nebestebina, kad neretai net ir turtingesnėse Europos šalyse tie patys produktai yra pigesni, išpardavimų metu nuolaidos didesnės, o kartais skiriasi net produktų kokybė.

Dažnai nedžiuginančiu skirtingų kainų pavyzdžiu tampa žinomų užsienio kompanijų gaminami drabužiai. Lietuvoje drabužių pardavėjai aiškina, kad aukštesnes kainas tenka taikyti dėl mažos šalies rinkos, kaštų, susijusių su logistika ir parduotuvių išlaikymu, distributoriams tenkančios dalies.<br>M.Patašiaus nuotr.
Dažnai nedžiuginančiu skirtingų kainų pavyzdžiu tampa žinomų užsienio kompanijų gaminami drabužiai. Lietuvoje drabužių pardavėjai aiškina, kad aukštesnes kainas tenka taikyti dėl mažos šalies rinkos, kaštų, susijusių su logistika ir parduotuvių išlaikymu, distributoriams tenkančios dalies.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 13, 2017, 10:34 AM

Daugiau keliaujančių lietuvių jau nebestebina, kad neretai net ir turtingesnėse Europos šalyse tie patys produktai yra pigesni, išpardavimų metu nuolaidos didesnės, o kartais skiriasi net produktų kokybė.

Dažnai nedžiuginančiu skirtingų kainų pavyzdžiu tampa žinomų užsienio kompanijų gaminami drabužiai. Lietuvoje drabužių pardavėjai aiškina, kad aukštesnes kainas tenka taikyti dėl mažos šalies rinkos, kaštų, susijusių su logistika ir parduotuvių išlaikymu, distributoriams tenkančios dalies.

Tačiau Lietuvoje jau palengva įsivyrauja tendencija, kad gamintojai, siekdami būti kuo konkurencingesni, tiesiai žengia į mažmeninę prekybą. Į parduotuves be tarpininkų pristatomos produkcijos kaina yra mažesnė, tad pigiau prekes gali įsigyti ir galutinis vartotojas.

Pardavimus, kuomet produkcija pirkėjui pateikiama per kuo mažiau tarpininkų, Lietuvoje ir kitose šalyse taiko ir Jungtinės Karalystės laisvalaikio drabužių gamintoja „Regatta Ltd.“.

„Lietuvoje ir daugelyje kitų Europos šalių „Regatta“ drabužiais prekiaujančios parduotuvės produkciją gauna tiesiai iš gamintojo sandėlių ir gamintojo nustatytomis kainomis. Dėl to parduotuvės gali taikyti lanksčią, pirkėjams palankią kainodarą, užtikrinti originalių prekių kokybę“, – teigia „Regatta Ltd“ marketingo vadovas Centrinei ir Rytų Europai Maciej Makowski.

Anot jo, pardavimus be tarpininkų praktikuoja vis daugiau didžiųjų kompanijų. Tokia tendencija bus vyraujanti mažmeninėje prekyboje ir apims vis daugiau prekių grupių, ne vien aprangos sektorių. Didžiausią naudą – mažesnes kainas – iš to turėtų gauti vartotojai.

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta 2017 m. rugpjūtį sudarė 915,7 mln. eurų (be PVM) ir, palyginus su liepos mėnesiu, padidėjo 0,7 proc. Tekstilės, drabužių ir avalynės pardavimai rugpjūčio mėnesį išaugo 14,5 proc., tačiau pašalinus seozno įtaką praktiškai nepakito. Avalynės ir darbužių kainų augimas šių metų rugsėjo mėnesį, palyginus su rugpjūčiu, atitinkamai siekė 9,9 proc. ir 9,5 procento.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.