Prieš uždarant parduotuves vaizdas čia – chaotiškas. Pradėjus likviduoti parduotuves, pirmiausia didesnės nuolaidos buvo pritaikytos akcijinėms prekėms, vėliau ir kitų prekių kaina buvo mušama tol, kol parduotuvės ištuštės.
Panašu, kad apie tai išgirdę pirkėjai pašėlo – vaizdas po išpardavimų parduotuvėse atrodo tarsi po karo. Nors išpardavimai tęsis dar kelias savaites, jau dabar parduotuvės salėse sunku nepasimesti tarp daugybės išmėtytų dėžių su prekėmis, vežimėlių bei kitos netvarkos.
„Viskas turi dingti“, - tokiais šūkiais ant vitrinų viliojami pirkėjai. Ir šie nesikuklina – daugelis tiesiog naršo po batų dėžes ar sukabintus drabužius, o netinkančius ar nepatinkančius tiesiog meta ant žemės.
Kol vieni socialiniuose tinkluose džiaugiasi didelėmis nuolaidomis, kurios šiuo metu jau siekia 20-50 proc. visoms prekėms, kiti skatina pagalvoti apie čia dirbantį personalą.
„Tikiuosi, kad pirkėjai gali parodyti bent šiek tiek pagarbos bei žmogiškumo parduotuvių personalui ir nemetėti visko tiesiog ant žemės“, - „Instagram“ rašė vienas vartotojas.
„Žmonėms labiau rūpi rasti tinkamą dydį ir pasipelnyti nei pagalvoti apie aplink esančius ir čia dirbančius žmones“, - rašė kitas.
Ir tai gali būti tik pradžia. JAV sparčiai populiarėjant internetinei prekybai, „Sears“ pardavimai taip krito, kad prekybos tinklas jau pranešė, kad per metus planuoja uždaryti 300 parduotuvių.