Atsiskaityti už daugiabučio priežiūrą galima dar patogiau

Daugiabučių namų gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, jau turi galimybę už suteiktas paslaugas atsiskaityti ne tik per savitarnos portalus, bet ir per mobiliąją aplikaciją „e-Būstas“. Pasirinkus šią galimybę nebereikia jungtis prie elektroninės bankininkytės ar su popierine sąskaitą kulniuoti į artimiausią įmokų priėmimo vietą.

 Įmonė prognozuoja, kad iki pavasario savitarnos portalais ir mobiliąją aplikacija naudosis per 75 tūkst. vartotojų.
 Įmonė prognozuoja, kad iki pavasario savitarnos portalais ir mobiliąją aplikacija naudosis per 75 tūkst. vartotojų.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 25, 2018, 9:38 AM

Lietuvoje dar populiaru už suteiktas paslaugas atsiskaityti per elektroninę bankininkystę ar neštis popierinius kvitus į įmokų surinkimo vietas. Tačiau daugiabučių namų priežiūrą vykdančios bendrovės „Mano Būstas“ atstovai pastebi, kad gyventojai noriai priima skaitmenines naujoves, jomis naudojasi ir mielai dalinasi patirtimi su kitais. Tai rodo, jog vis daugiau lietuvių savo išmaniuosius įrenginius naudoja ne tik skambinimui ar naršymui internete, bet ir sąskaitų apmokėjimui.

Maždaug prieš 5 metus savo klientams pristačiusi savitarnos portalus, o praėjusių metų pabaigoje ir mobiliąją aplikaciją „e-Būstas“, bendrovė „Mano Būstas“ skaičuoja ženklų sąskaitų apmokėjimų per šias platformas augimą.

Bendrovės Elektroninių produktų vystymo departamento vadovas Andrius Žemaitis sako, kad pernai gruodį per savitarnos portalus ir mobiliąją aplikaciją mokėtojų skaičius ir surinktų įmokų suma išaugo 300 proc.

„Šiandien vartotojai yra reiklūs ir bet kokio produkto jiems nepasiūlysi, tačiau atsiskaitymų statistika aiškiai rodo, jog daugiabučių gyventojams pasiūlėme jiems naudingą produktą, kurio vienas privalumų – greitai ir patogiai atsiskaityti už namo administravimo paslaugas. Tai, kad savitarnos platformos prigijo, rodo per metus net 3 kartus išaugęs atsiskaitymų skaičius“, – teigė A.Žemaitis.

Paklausus, kuo savitarnos platformos patogesnės už tradicinius sąskaitų apmokėjimo būdus, A.Žemaitis patikslino, kad „e-Būstas“ – tai atskira ekosistema, suteikianti ne tik galimybę atsiskaityti už suteiktas paslaugas, bet ir siūlantis daug kitų naudingų sprendimų.

„Žinoma, sąskaitas visada galima apmokėti ir per elektroninę bankininkystę, bet naudojant „e-Būstą“ tai galima padaryti vos dviem mygtuko paspaudimais, tuo metu banke turėsite atlikti eilę prisijungimo ir mokėjimo patvirtinimo procedūrų. Be to, aplikacijos naudotojai reguliariai gauna specialius pasiūlymus iš mūsų įmonės bei partnerių, pirmieji sulaukia informacijos iš namo administratoriaus apie vykdomus darbus ir kilusias problemas. Na, ir žinoma, patys gyventojai išmaniuoju įrenginiu gali užfiksuoti gedimą name ir persiųsti jį tiesiai savo daugiabučio administratoriui“, – programėlės privalumus vardijo „Mano Būsto“ Elektroninių produktų vystymo departamento vadovas.

Šiuo metu „Mano Būstas” turi daugiau nei 35 000 vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi išmaniosios programos teikiamomis galimybėmis. Įmonė prognozuoja, kad iki pavasario savitarnos portalais ir mobiliąją aplikacija naudosis per 75 tūkst. vartotojų.(LR)

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.