Pasaulio madą į Lietuvą atvežantis verslininkas atskleidė, kokius drabužius vilki pats

Palangos įmonė „Du broliai“ vis tvirčiau jaučiasi pasaulio rinkoje: internetu prekiauti pradėję lietuviai jau pristato net 24 aukštosios mados prekės ženklus.

„Du broliai“ atstovauja garsiausiems drabužių ir avalynės gamintojams. V.Jankauskas (kairėje) ir A.Jankauskas. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Du broliai“ atstovauja garsiausiems drabužių ir avalynės gamintojams. V.Jankauskas (kairėje) ir A.Jankauskas. <br>J.Stacevičiaus nuotr.
J.Stacevičiaus nuotr.
J.Stacevičiaus nuotr.
„Du broliai“ atstovauja garsiausiems drabužių ir avalynės gamintojams. Nuotraukoje – A.Jankauskas. 
„Du broliai“ atstovauja garsiausiems drabužių ir avalynės gamintojams. Nuotraukoje – A.Jankauskas. 
Daugiau nuotraukų (3)

„Lietuvos rytas“

Feb 3, 2018, 12:04 PM, atnaujinta Jun 29, 2018, 10:22 AM

Jankauskų šeimos verslui priklausanti įmonė „Du broliai“ išplėtė savo veiklą.

Vien per praėjusius metus pasirašytos atstovavimo sutartys su tokiais visame pasaulyje garsiais mados namais kaip „Jimmy Choo“, „Gianvito Rossi“, „Christian Louboutin“, „Saint Laurent“.

Tai reiškia, kad jų sukurta produkcija Lietuvoje gali prekiauti tik bendrovė „Du broliai“.

Iš viso jos atstovaujamų mados namų skaičius šiandien jau artėja prie trisdešimties.

Ar įmonė yra nusibrėžusi savo plėtros ribas? To paklausėme „Dviejų brolių“ atstovo Andriaus Jankausko, kuris ir yra atsakingas už kontaktus su įmonės partneriais.

– Mados pasaulis niekada nestovėjo vietoje.

Drabužių mados keičiasi net pernelyg greitai. Tai lyg jūros bangavimas – vienų dizainerių kuriamų kolekcijų paklausa ilgainiui blėsta, užtat staiga šokteli iki tol mažai girdėtų mados namų populiarumas.

Jei nereaguosime į šiuos pokyčius, atsiliksime nuo realijų, tapsime neįdomūs ir prarasime savo klientus. Todėl, net ir turėdami beveik visų žinomiausių prekės ženklų kolekcijas, mes sieksime Lietuvoje pristatyti visų žinomiausių pasaulio mados namų gaminius.

– Kas yra jūsų atstovaujamų gamintojų produkcijos pirkėjas?

– Brangesnių rūbų apyvarta yra puikus mūsų šalies ekonomikos situaciją atskleidžiantis rodiklis.

O lietuvių perkamoji galia yra padidėjusi. Anksčiau pusė pirkėjų mūsų tinklo parduotuvėse būdavo iš Rusijos ir Baltarusijos, o dabar apie du trečdalius jų sudaro lietuviai.

Mūsų įmonės pristatoma garsių mados namų produkcija dabar perkama visame pasaulyje.

Prieš dvejus metus pradėjome prekybą specializuotame interneto portale, per kurį „Dviejų brolių“ platinamus gaminius perka ne tik Vakarų Europos, bet ir Azijos, Amerikos gyventojai.

Antai neseniai mums skambino japonė, kuri internetu pirko mūsų įmonės parduodamą paltą. Sužinojusi, kad jis „Dviejų brolių“ tinklo parduotuvėse kainuoja beveik perpus pigiau, klientė pageidavo drabužius pirkti tiesiogiai iš mūsų.

Apskritai mūsų įmonės siūlomi tie patys garsių dizainerių drabužių modeliai „Dviejų brolių“ parduotuvėse kainuoja 10–15 proc. mažiau nei Vakarų Europos šalyse, o Azijoje ir Japonijoje šie drabužiai gali būti brangesni 50 proc. ar net du kartus.

– Tačiau jūsų parduotuvėse siūlomi drabužiai tikrai nėra pigūs ar kiekvienam įperkami. Tad klientų ratas tikriausiai ribotas?

– Garsiausių dizainerių sukurti gaminiai nėra pigūs visame pasaulyje, tad žinomų mados namų gaminių vertės negalima lyginti su masinės produkcijos kainomis. Kita vertus, pirkėjas, įsigydamas brangesnį rūbą, yra garantuotas, kad nusiperka aukščiausios kokybės gaminį, kuris ilgai tarnaus.

Vis dėlto nesutikčiau, kad mūsų parduotuvėse siūlomi tik itin brangiai kainuojantys drabužiai. Neseniai tapome „Kenzo“, „Self- Portrait“, „Zimmerman“ prekės ženklų atstovais.

Šie mados namai aukštos kokybės kasdienius drabužius kuria už tokią kainą, kuri tinkama vidutines pajamas gaunančiam pirkėjui.

Jų filosofija tokia, kad drabužis turi būti nešiojamas nuolat, o ne kaboti spintoje, kol bus ištrauktas vos kelis kartus per metus.

Štai „Dviejų brolių“ parduotuvėse „Kenzo“ megztuką galima nusipirkti už 140, puikios kokybės vyriškas kelnes – už 170 eurų. Puošni „Self-Portrait“ suknelė pas mus kainuoja 340, sijonas – 290 eurų.

Panašias kokybiškų rūbų kainas galima išvysti daugelyje šalies parduotuvių.

– Kokio amžiaus klientų sulaukiate daugiausia?

– Pusę jų sudaro 30–50 metų žmonės. Tačiau per mūsų įmonės gyvavimo laikotarpį išaugo nauja pirkėjų karta.

Apie trečdalį pirkėjų – iki 30 metų. Todėl sekame ir jaunimo madą, todėl esame pasirašę sutartį su jaunuoliams gerai žinomu ir sparčiai augančiu prekės ženklu „Off-White“, kuris kuria jaunų žmonių pamėgtų gatvės stiliaus rūbų kolekcijas.

Siekdami patenkinti kuo įvairesnius savo klientų poreikius žengėme dar vieną drąsų žingsnį ir prieš keletą metų pasiūlėme „Moncler“ ir „Kenzo“ mados namų kuriamų vaikiškų rūbų modelius.

– Kaip atsirenkate naujus prekės ženklus?

– Įdėmiai sekame pokyčius mados pasaulyje ir matome, kurie mados namai populiarėja.

Kiekvienas prestižinių rūbų gamintojas pageidauja, kad jo gaminiai pirkėjams būtų siūlomi tinkamoje aplinkoje, šalia tokio pat lygio produkcijos.

Į šį aukštosios mados klubą yra sunku patekti, tačiau ten pagaliau atsidūrus ir įrodžius, kad mumis galima pasitikėti, pritraukti naujų prekės ženklų yra paprasčiau.

Aišku, daug ką lėmė „Dviejų brolių“ stabilumas ir ilgametė patirtis.

Sunkmečiu šalyje bankrutavo nemažai drabužiais prekiaujančių bendrovių.

Mes ne tiktai išsilaikėme, bet ir sustiprėjome. Tai užsienio partneriams daro įspūdį.

Dabar savo gaminius Lietuvoje pasiruošę pristatyti mados namai patys susiranda „Du brolius“ ir siūlo bendradarbiauti.

Pavyzdžiui, praėjusių metų pabaigoje pasirašėme sutartį su sparčiai augančiais „Brunello Cucinelli“ mados namais.

Mūsų šalyje jų kurtais drabužiais beveik 10 metų prekiavo šio prekės ženklo parduotuvė Vilniuje, Gedimino prospekte.

Tačiau praėjusį rudenį atvykę mados namų atstovai savo produkcija Lietuvoje pasiūlė prekiauti „Dviejų brolių“ įmonei.

– Kaip tokie pokyčiai buvo paaiškinti jums?

– „Brunello Cucinelli“ yra sparčiai populiarėjantis prekės ženklas, jo apyvarta per 10 metų padidėjo beveik tris kartus.

Mums buvo paaiškinta, jog dėl to išaugo šių mados namų reikalavimai jų gaminiais prekiaujantiems atstovams.

Todėl jie ir nusprendė, kad jų kuriama produkcija turi būti pristatoma šalia kitų tokio pat lygio gaminių, ir pasirinko dirbti su „Dviem broliais“.

– Kada jūsų parduotuvėse išvysime naujų mados namų kolekcijas?

– „Off-White“, „Self-Portrait“, „Zimmermann“ kolekcijų laukiame šią vasarą, prieš rudenį mus turėtų pasiekti „Brunello Cucinelli“ ir „Balmain“ drabužiai.

– Jūsų parduotuvėse yra didelis prekės ženklų pasirinkimas.

Kieno sukurtais drabužiais vilkite jūs?

– Nesu išrankus drabužiams – man jie turi būti praktiški, patogūs vilkėti ir kad būtų lengvai derinami vieni su kitais, o pasikeitus kolekcijai nepasentų.

Esu pamėgęs „Loro Piana“ gaminius. Šis prekės ženklas nesivaiko tendencijų pokyčių, drabužių modeliai pasižymi gera kokybe bei paprastumu.

Taip rūbus vertinu sulaukęs 42 metų, tačiau jei būčiau 24-erių, neabejoju, kad rinkčiausi kitokius.

– Ar sulaukiate klausimų, ką reiškia jūsų parduotuvės pavadinimas?

– Būna. Daugiau nei prieš 30 metų Palangoje atidaryta, bet visoje Lietuvoje pagarsėjusi kavinė „Du broliai“ buvo pirmasis privatus restoranas šalyje.

Tą kooperatyvą buvo įsteigę mano tėvas Vaidotas su savo broliu Liudu.

Vėliau jų verslo keliai išsiskyrė, o prekybą drabužiais pradėjusiai mūsų įmonei liko vadovauti vienintelis V.Jankauskas.

Tačiau „Dviejų brolių“ prasmė niekur nedingo – šiame šeimos versle sukuosi kartu su savo broliu Tomu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.