„Kantar TNS“: didžiausią proveržį reklamos rinkoje pernai padarė prekybininkai

Didžiausią postūmį reklamos rinkoje pernai darė prekybininkai – prekybos tinklų reklamos biudžetai augo 34 proc., prekybos centrų – 27 proc., pirkėjo lojalumo kortelių – 64,5 proc., o bendra šios kategorijos reklamos išlaidų dalis sudarė 18 proc. visos reklamos rinkos, skelbia tyrimų bendrovė „Kantar TNS“.

Parduotuvės atidarymas po rekonstrukcijos.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Parduotuvės atidarymas po rekonstrukcijos.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2018-02-10 10:40, atnaujinta 2018-02-10 10:44

„Pernai du kartus didėjo valstybinių institucijų bei Europos Komisijos pristatomų projektų ir optikos parduotuvių reklamos biudžetai. Tuo tarpu labiausiai mažėjo maltos kavos, kavos pupelių (40 proc.), prekybos internetu (26 proc.) ir skalbimo priemonių (23 proc.) reklamos išlaidos“, – BNS teigė „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Jos teigimu, reklamdavių tarpe labiausiai biudžetus didino įvairias socialines akcijas ir projektus pristatanti Aplinkos ministerija, bendrovės „Glaxo SmithKline“ ir „Philips“. Tuo metu labiausiai savo išlaidas mažino „Mondelez International“, „Coca-cola“ ir „Unilever“.

Visos reklamos apimtys per metus išaugo 2,5 proc.: televizijos reklamos – 2 proc. iki 1,889 mln. reklaminių klipų, spaudos – smuko 8,2 proc. Laikraščiuose jos plotas krito 5,7 proc. iki 8,6 mln. kv. centimetrų, žurnaluose – 11,7 proc. iki 6 mln.

Radijo stotys pernai transliavo 8,7 mln. sekundžių reklamos – 8,2 proc. daugiau, reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo 9,1 procento.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 3,5 proc. – vidutiniškai per dieną stenduose jos buvo 16,9 tūkst. kv. metrų.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 35,6 tūkst. reklaminių lipdukų – 0,1 proc. daugiau nei 2016 metais, vidaus televizijos reklamos per metus padidėjo 18,7 proc.

Kino reklamos apimtys augo 34,2 proc. – iš viso buvo parodyta 581 tūkst. reklaminių klipų.

Autorius: Mindaugas Samkus

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.