Pernai „Volfas Engelman“ pardavimai augo 4,4 proc.

2017 bendri bravoro „Volfas Engelman“ pardavimai, lyginant su ankstesniais metais, padidėjo 4,4 proc. (nuo 81.8 iki 85.4 mln. litrų), o jo užimama Lietuvos alaus rinkos dalis toliau augo nuo 21,5 iki 22,5 proc. Nors Lietuvoje pardavimai krito, teigiamą bendrą pardavimų rezultatą atnešė daugiau nei dvigubai išaugę eksporto pardavimai ir padidėjusi rinkos dalis.

 „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.<br>Asmeninio arch. nuotr.
 „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.<br>Asmeninio arch. nuotr.
 „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.<br>Asmeninio arch. nuotr.
 „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.<br>Asmeninio arch. nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 27, 2018, 5:24 PM

„Pernai alkoholinių gėrimų kainos augo dėl padidėjusių akcizų, taigi vartotojo krepšelis atitinkamai keitėsi, alaus kategorija sumažėjo apie 13% ir dar labiau konkuravo su stirpiaisias alkoholiniais gėrimais. Vis dėlto pernai pasiteisino „Volfas Engelman“ strategija investuoti į naujų produktų kūrimą bei intensyviai plėstis į eksporto rinkas, kas leido išlaikyti pardavimus ir lėmė gerus finansinius rezultatus,” – teigia Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

Bravoro pardavimo pajamos augo 12,6% (nuo 34.8 iki 39.2 mln. EUR), pelnas prieš apmokestinimą augo 24.5% (nuo 2,7 iki 3,4 mln. EUR).

Pernai „Volfas Engelman“ rinkai pristatė 36 naujus produktus įvairiose kategorijose. Taip pat augo ir bravore gaminamo nealkoholinio alaus bei tokių gėrimų kaip gira, energetinių ar gaiviųjų gėrimų pardavimai, kurių svarba bendrame portfelyje nuolat auga.

„Asortimento atnaujinimai kokybiškais produktais pasiteisina jau ne pirmus metus, todėl pernai daugiau nei 1 mln. eurų investavome į fermentuotų gėrimų gamybos inovacijų centrą – „Volfas Engelman Studiją“ – kurioje kuriamos naujos gėrimų rūšys. Dar šiemet didžiajame bravore bus pradėtos gaminti degustacijų metu geriausiai įvertintos naujovės”, – planais dalinasi „Volfas Engelman“ vadovas.

Bravoro eksportas pernai išaugo 102%, lyginant su ankstesniais metais, didžiausios eksporto rinkos išlieka Rusija, Pietų Korėja, Kinija.

„Pernai pasirašėme sutartis su naujais dirtributoriais Ukrainoje, JAV, Meksikoje, Italijoje, o taip pat nuosekliai didinome pardavimus kitose eksporto šalyse, kas buvo strategiškai svarbu krentant vietinei rinkai dėl akcizų didėjimo, įvairių ribojimų ier emigracijos. Neabejotinai ši strateginė kryptis bus išlaikoma ir šiemet”, – sako M. Horbačauskas.

Jo teigimu, pardavimams įtakos pernai taip pat turėjo ir ilgalaikė rinkodaros strategija, kurios dėka stiprėjo pasitikėjimas „Volfas Engelman“ prekiniu ženklu, taip pat išaugusiais „1410“ ir „Horn Disel“ ženklais. Be to, vis daugiau naudos buvo juntama iš verslo valdymo efektyvinimo sistemos LEAN, kuri įmonėje pradėta diegti prieš 3 metus.

„Olvi” grupės, kuriai priklauso „Volfas Engelman“ bravoras, įmonės per 2017 metus bendrai pardavė 643 mln. litrų gėrimų, kas yra 33,6 mln. litrų arba 5,5 proc. daugiau nei ankstesnais metais. Šis rezultatas yra geriausias per visą grupės veiklos laikotarpį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.