Pasak „Uber“ partnerių vairuotojų Vilniuje, pakeleiviai automobiliuose daiktus palieka sezoniškai – dažniausiai apie radinius pranešama žiemą arba rudenį. Būtent todėl tarp dažniausiai pamirštamų daiktų Vilniuje yra žieminės skaros, pirštinės ar kitos aprangos detalės, kurios padeda ištverti mūsų klimatui būdingą neigiamą temperatūrą. Tarp dažniausiai vilniečių pamirštamų daiktų – telefonai, rankinės ir akiniai.
Nors Vilnius patenka tarp dešimties mažiausiai užmaršių sostinių Europoje, miesto gatvėmis keliaujantys partneriai vairuotojai atskleidė, kad sostinės gyventojai ir svečiai randa būdų nustebinti.
„Pakeleiviai dažniausiai yra patenkinti ir dėkingi už tai, kad padedame susigrąžinti pamestus daiktus. Kai kurie iš automobilyje paliktų daiktų turi emocinę reikšmę, pavyzdžiui, kartą teko grąžinti paliktą rašiklį, nes šis keleiviui turėjo simbolinę reikšmę“, – atskleidė vienas iš kalbintų „Uber“ partnerių vairuotojų.
Kas nutinka, kai paliekate nuosavą daiktą automobilyje? Dažniausiai jį randa netrukus įlipęs „Uber“ pakeleivis arba pats automobilio vairuotojas. Tokiu atveju vairuotojas susisiekia su „Uber“ pagalbos komanda, kuri koordinuoja šį procesą ir padeda užtikrinti, kad rastas daiktas grįžtų pas savininką.
Tarp radinių: gruzdintuvė ir vestuvinė suknelė
Užmaršiausias vilnietis pernai apie automobiliuose paliktus daiktus pranešė 4 kartus. Tačiau tai niekai, palyginti su vienu „Uber“ pakeleiviu Brazilijoje, kuris net 27 kartus pranešė, kad automobilyje paliko kokį nors daiktą.
Kitose Europos sostinėse „Uber“ vairuotojai susiduria su tokiais radiniais kaip gruzdintuvės, vestuviniai žiedai, dantų protezai, universiteto diplomai, bouzouki gitaros, netgi vestuvinės suknelės. Pasitaiko ir filmo „Pagirios Las Vegase“ scenarijaus vertų istorijų – kartą buvo pranešta, kad „Uber“ vairuotojo automobilyje buvo pamestas žmogus.
Jeigu staiga prisimenate, kad automobilyje palikote savo daiktą, programėlėje suraskite skiltį „Pagalba“ (angl. Help), pasirinkite naujausią kelionę ir bakstelėkite „Pamesti daiktai“ (angl. I lost an item) bei „Susiekti su vairuotoju dėl pamesto daikto“ (angl. Contact driver about a lost item). „Uber“ pagalbos komanda pasistengs, kad susigrąžintumėte pirštines arba gruzdintuvę (ar bet ką, ko tik jums prireiks kitą kartą keliaujant mieste)!