Išmani būsto priežiūra

„Mano būsto“ interneto platforma ir mobilioji programėlė „eBūstas“ sparčiai populiarėja. Daugiabučių namų gyventojai tvirtino, kad taip tvarkyti klausimus, susijusius su būsto priežiūra, – daug patogiau.

 Gyventojai jau įvertino mobiliosios programėlės „eBūstas“ privalumus.<br> Nuotr. iš LR archyvo.
 Gyventojai jau įvertino mobiliosios programėlės „eBūstas“ privalumus.<br> Nuotr. iš LR archyvo.
 Gyventojai jau įvertino mobiliosios programėlės „eBūstas“ privalumus.<br> Nuotr. iš LR archyvo.
 Gyventojai jau įvertino mobiliosios programėlės „eBūstas“ privalumus.<br> Nuotr. iš LR archyvo.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Apr 5, 2018, 8:44 AM

Gyventojai, atsisiuntę „eBūsto“ programėlę, teigė, jog ji labai palengvino ne tik sąskaitų apmokėjimo procesą, bet ir padeda greičiau tvarkyti einamuosius būsto priežiūros klausimus.

„Apie programėlę sužinojau, kai gavome popierinę sąskaitą. Tai iškart parsisiunčiau ir pradėjau naudoti – labai patogu ir paprasta. Šaunu tai, kad gauni priminimą apie mokėjimą, tad iškart susimoki ir ramu. Kol kas daugiausia ir naudoju sąskaitoms apmokėti, – sakė šiaulietis Tomas Masevičius.

Jam pritarė vilnietė Danutė Macevičienė: „Anksčiau buvo sudėtingiau apmokėti sąskaitas, o su programėle viskas paprasčiau, matau visą reikiamą informaciją.“

Pernai daugiabučių gyventojams pristatyta „Mano Būsto“ interneto platforma ir mobilioji programėlė „eBūstas“ per 10 mėnesių naudotojų ratą išaugino dvigubai.Pernai birželį bent kartą per mėnesį programos teikiamomis galimybės pasinaudojo 30 tūkst. vartotojų, o šių metų kovo pabaigoje šis skaičius perkopė 60 tūkst. vartotojų ribą.

„Mano būsto“ tikslas – per šiuos metus toliau sparčiai populiarinti mobiliąją programėlę ir aktyvių vartotojų skaičių padidinti iki 100 tūkst.

„Mano būsto“ Daugiabučių namų administravimo departamento direktorius Mindaugas Genys teigė, jog išmanusis įrankis pateisino lūkesčius ir leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą.

Jo nuomone, tai, kad gyventojai vis rečiau būsto priežiūros klausimus sprendžia skambindami į Klientų aptarnavimo centrą ar vykdami į įmonių biurus, tiktai patvirtina, jog mobilioji programėlė jiems naudinga ir reikalinga.

„Šiuo metu jau beveik 10 procentų visų problemų gyventojai registruoja per „eBūstą“. Ir šis skaičius nuolat auga. Išbandžiusieji interneto platformą ir mobiliąją programėlę įsitikino, kad taip galima patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku per „Live Chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialių naudingų pasiūlymų“, – dėstė M.Genys.

Dar vienas svarbus „eBūsto“ privalumas – galimybė atlikti elektronines apklausas, kurios labai paspartintų sprendimų, susijusių su namo priežiūra, įgyvendinimą.

Mat dabar visi sprendimai priimami tik visuotiniuose gyventojų susirinkimuose, kuriuose namo bendraturčiai vangiai dalyauja, arba raštu, o tai užtrunka daug laiko ir reikalauja daugiau žmogiškųjų išteklių.

Daugiabutyje gyvenanti kaunietė Margarita Tiškevičienė tuo įsitikino asmeniškai. „Per šią programėlę moku sąskaitas ir dalyvauju gyventojams balsuojant. Tai patogu, nereikia papildomo laiko“, – sakė ji.

„Apklausų modulis – tai įrankis mūsų vadybininkui apklausti namo ar bendrijos gyventojus ir gauti iš jų grįžtamąjį ryšį. Kol kas šios apklausos skirtos bendrai nuomonei apie klientų pasitenkinimą susidaryti, bet realu, kad jau šiais metais platformoje „eBūstas“ bus galima vykdyti ir juridinę galią turinčias apklausas“, – teigė „Mano Būsto“ vykdomasis direktorius Ignas Krasauskas. (LR)

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.