Štai ką jis rašo:
„Keturių sostinių“ traukiniui – būti (suprask: uždegama žalia šviesa. – Red.).
Ukrainos infrastruktūros ministerijos (UIM)) tarifų taryba priėmė sprendimą dėl pakeitimų padarymo dokumente „Tarptautinio keleivių ir bagažo vežimo geležinkeliais tarifai“.
Infrastruktūros ministras Volodymyras Omelyanas pasirašė atitinkamą įsaką, kuris buvo išsiųstas registruoti Teisingumo ministerijai.
„Ukrainos geležinkeliai“ („Ukrzaliznycia“) jau įsigijo 28 naujus keleivinius vagonus iš Kremenčuke esančios Kriukivsko vagonų gamyklos, kurie artimiausiu metu kursuos maršrutu Kijevas–Minskas–Vilnius–Ryga.
Bilieto kaina kupė vagone į Rygą bus apie 1855 grivinų (59 eurai).
Na, ar ne „pigių skrydžių“ geležinkelis?
Dirbame toliau ...“
Anot kaimynų baltarusių žiniasklaidos, J.Levreniukas šiuo metu su Baltarusija derasi, kad ji sumažintų tranzito koeficientą nuo 2,5 iki 2.
Jei abiems pusėms pavyks susitarti, jau ir taip nebrangių bilietų kaina sumažės dar labiau.
O tai būtų džiugi žinia visiems mėgstantiems keliauti ir jau spėjusiems primiršti keliones traukiniu. O juk sovietmečiu iš Ukrainos į Rygą per Vilnių važinėjo ne vienas traukinys: iš Lvovo, Simferopolio, Kijevo.
Tiksli data, kada bus atidarytas naujas maršrutas, kol kas nežinoma. Žinoma tik tiek, kad iš Kijevo traukinys išvyks 15 valandą, o pas „braliukus“ į Rygą atpupsės 6 valandą ryto.
Parengė Leonas Grybauskas