„Moldova labiau žinomas kaip vyno, nei alaus gamintojų kraštas, ir visgi čia galima rasti per 50 vietinių alaus pavadinimų, taigi aplenkti juos visus net ir šiuo atveju, manau, buvo rimtas iššūkis. Dar daugiau – būti pačių vartotojų pripažintu geresniu už pasaulyje žinomą vardą yra stiprus įvertinimas bei įrodymas, kad į Moldovą eksportuojamos alaus rūšys atitinka vietinį alaus rinkos poreikį“, – sakė Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.
Bendrovės duomenimis, eksportas į Moldovos Respubliką pradėtas 2017 metais. Šiuo metu į šią šalį eksportuojama 12 „Volfas Engelman“ alaus rūšių. Pernai Moldovoje parduota 146 tūkst. litrų alaus, o šiemet per pirmąjį pusmetį jau eksportuota 160 tūkst. litrų, kas yra 213 % daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
„Notorium Trademark Awards’18“ šiemet vyko trečią kartą ir yra pristatomi kaip apolitiški, skaidrūs rinkimai, kurių rezultatus lemia specialiai sukurta vieša balsavimo sistema internetu ir trumposiomis SMS žinutėmis. Rinkimai vyko 47 dienas, kurių metu ne komisija, o žmonės balsavo už jiems patinkančius prekės ženklus 33-jose gamybos ir 11-oje paslaugų kategorijų. Kiekvienoje jų buvo galima atiduoti savo balsą tik vienam prekės ženklui, o balsavimo skaičius buvo ribojamas iki trijų kartų.