Sutriko Registrų centro mobilusis parašas

Pirmadienį dėl gedimų Registrų centro infrastruktūroje mobiliojo ryšio bendrovių „Tele2“ ir „Teledema“ abonentams sutriko elektroninio mobiliojo parašo paslauga.

Įmonės specialistai ieško sutrikimų priežasties ir efektyvaus sprendimo.<br>V.Balkūno nuotr.
Įmonės specialistai ieško sutrikimų priežasties ir efektyvaus sprendimo.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 20, 2018, 10:57 AM, atnaujinta Aug 20, 2018, 3:56 PM

Tuo metu „Telia Lietuvos“ ir „Bitė Lietuvos“ klientams paslauga nebuvo sutrikusi.

Kaip informavo Registrų centras, įmonės specialistai ieško sutrikimų priežasties ir efektyvaus sprendimo.

Pirmadienį popiet problemos dar nebuvo išspręstos, BNS pranešė centro atstovė spaudai Kristina Petrošienė. 

Registrų centro kvalifikuoto elektroninio parašo sertifikatus SIM kortelėse šalyje platina du mobilieji operatoriai – „Tele2“ ir „Teledema“.

Dalis „Tele2“ klientų naudojasi Registrų centro teikiama mobiliojo parašo paslauga, kiti – Estijos tiekėjo „SK“ teikiama paslauga. Pastariesiems paslaugos veikia.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.