Verslininkas G. Žiemelis atskleidė savo planą nusipirkti NBA komandą

Nuo Lietuvos iki Kinijos išsiplėtusios lietuviško kapitalo aviacijos įmonių grupės „Avia Solutions Group“ vadovas Gediminas Žiemelis ketina įsigyti „pigios“ NBA komandos akcijų. Tai, anot verslininko, būtų ne žaislas, o verslas.

„Avia Solutions Group“ (ASG) valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis nori įsigyti NBA komandą. <br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Avia Solutions Group“ (ASG) valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis nori įsigyti NBA komandą. <br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 8, 2019, 12:17 PM, atnaujinta Jan 8, 2019, 5:20 PM

Jis skaičiavo, kad toks pirkinys galėtų atsieiti apie 700 mln. JAV dolerių.

Anot verslininko, komandą įsigyti jis galėtų per penkerius metus.

G.Žiemelis sakė, kad pigiausias NBA klubas – Naujojo Orleano „Pelicans“, jis kainuoja apie 1 mlrd. dolerių.

Verslininkas pasidalijo ir savo vizija, kaip tai galėtų būti: reikėtų pastatyti didelę areną, įsigyti porą krepšinio žvaigždžių, kiti žaidėjai neturėtų būti brangūs, taip pat reikėtų samdyti trenerį Šarūną Jasikevičių.

Tai, anot G.Žiemelio, leistų pakelti bilieto kainą ir taip uždirbti. Pelno būtų ir iš suvenyrų pardavimo.

„Yra algoritmas, ką reikia daryti – statai didesnę areną, perkeli į kitą miestą, nusiperki dvi žvaigždes, pasiimi Š.Jasikevičių treneriu. Žvaigždės pritraukia žiūrovus, jos leidžia surinkti daugiau pajamų iš bilietų. Tada arenoje dar padarai trendą – kibernetinio sporto“, – antradienį sakė G.Žiemelis.

Beje, G.Žiemelis puikiai pažįsta sporto žvaigždžių pasaulį. Vienas iš žmonių, kuriuos skraidina jo lėktuvai, yra futbolininkas Ronaldo, taip pat – daugybė sporto komndų, rinktinių.

Kitų garsių asmenų „Avia Solutions Group“ akcininkas neįvardijo, tačiau atkleidė, kad per metus kompanijos angaruose remontuojami 6 prezidentiniai lėktuvai

„Bet tikrai ne Rusijos“, – patikino G.Žiemelis.

Vis daugiau Azijos rinkos

Dabar G.Žiemelis daugiausia dėmesio skiria verslui Azijoje. Artimiausiais metais jis planuoja plėtrą Tailande, Indijoje, Indonezijoje, Kinijoje, Vietname, Kambodžoje. Verslininkas skaičiuoja, kad 2022–2023 metais didžiausią dalį įmonių grupės pajamų sudarys uždarbis Azijoje.  

Iš Azijos rinkos, tikimasi, 2022 metais pavyks gauti 30 proc. visų grupės pajamų.

Verslininkas atskleidė ir tai, kad norėtų visus savo verslus sujungti į vieną „Avia Solutions Group“ holdingą ir pasiekti, kad verslas būtų likvidus visame pasaulyje, o kompanijos akcijos būtų listinguojamos Honkongo akcijų biržoje.

Būtent šie tikslai, G.Žiemelio žodžiais, paskatino „Avia Solutions Group“ valdymą perkelti į Kiprą. 

„Kipras – vienintelė Europos Sąjungos šalis, turinti tiesioginius ryšius tarp viešų įmonių akcijų depozitoriumų. Kitaip tariant, būdami Lietuvoje mes negalėtume įgyventinti pagrindinio savo tikslo – patekti į Honkongo biržą", – spaudos pusryčiuose akcininkų sprendimus komentavo G.Žiemelis.

Verslininkas pasakojo, kad Azijoje kompanija tiesiog klonuoja savo veiklas – Indonezijoje, kur trūksta lėktuvo remonto paslaugų, veikia „FL Technics“, Vietname atidaryta pilotų mokymo akademija.

„Azijos rinkose mes tampame dabartinių savo įmonių klonais – tam tikrais smegenų centrais“, – aiškino verslininkas.  

Kinijoje kompanija tikisi užimti apie 10 proc. lėktuvų remonto rinkos – kasmet atlikti apie 200 lėktuvų planinių patikrų, Lietuvoje „FL Technics“ prižiūri apie 140 lėktuvų. „FL Technics“ kartu su Kinijos bendrovėmis įsteigė bendrą lėktuvų remonto įmonę. Pirmieji lėktuvai bus aptarnauti jau šių metų pabaigoje.

Kompanija taip pat pasirašė ketinimų protokolą su savo senu partneriu „Henan Civil Aviation Development and Investment Company“, su kuriuo plėtoja bendrą veiklą.

„Jie investuos 500 mln. JAV dolerių į vagonų nuomą. Mūsų antrinė įmonė „Baltic Ground Services“ pernai įsigijo įmonę Ukrainoje, nuo šiol vertikaliai integruoja visas transporto sritis ir šalia krovinių vežimo turime ir šiek tiek geležinkelių srities, nuomojame vagonus, matome galimybių langą Ukrainoje“, - teigė G. Žiemelis. 

Rusijos rinkoje mažina apsukas

G.Žiemelis sakė, kad iš esmės yra pasitraukęs iš Rusijos rinkos.

Jo teigimu, dabar jo veikla Rusijoje susitraukusi iki 11 proc. orlaivių priežiūros rinkos.

Prieš kelerius metus lietuviai Maskvoje pastatė oro uostą. Pasak G.Žiemelio, tai buvo investicinis projektas, kuris yra baigtas.

Jis teigė pardavęs turėtas akcijas Maskvos Žukovskio oro uoste.

Pasak jo, sprendimas pasitraukti iš Žukovskio oro uosto buvo nulemtas kelių veiksnių, vienas jų – spaudimas mažinti verslo mastą Rusijoje.

„Maskvos oro uostas buvo investicinis projektas, kuriame sujungėme savo kompetencijas. Mes sukūrėme sėkmingą projektą, mano žiniomis, pernai per šį oro uostą buvo perskraidinta 1,25 mln. keleivių. Sprendimą pasitraukti priėmėme dėl veiksnių visumos“, – sakė G.Žiemelis. 

Pernai buvo pranešta apie G.Žiemelio valdomo baldų fabriko užmojį – 20 mln. eurų investicijų ir 800 darbo vietų. Tuomet „Fitsout“ baldų gamybos ir unikalių interjero dizaino sprendimų fabrikas visuomenei pristatė pirmuosius savo gaminius.

Praėjusiais G.Žiemelio valdoma bendrovė sėkmingai baigė medicinos priemonių ir įrangos platinimo įmonės „Ilsanta“ įsigijimo sandorį. „Ilsanta“ tapo tarptautinės farmacijos grupės „Pharnasanta Group“ dalimi.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.