Anot jos, paveiktos aplinkybių moterys neišdrįsta ir paprašyti didesnio atlygio. Visuomenėje esą vis dar gajus iš XIX amžiaus atėjęs įsivaizdavimas, kad vyras – šeimos maitintojas, o moterys dar nėra vertinamos kaip lygiaverčiai rinkos atstovai lyginant su vyrais.
Kaip aiškina „Philip Morris Baltic“ žmonių ir kultūros vadovė Baltijos šalims Asta Sakalauskaitė, tyrimai patvirtina, kad sėkmingu norintis būti verslas turi sudaryti vienodas galimybes bet kokios lyties talentams.
„Daugybė tyrimų patvirtina, kad įvairios lyties, amžiaus, rasės prasme komandos yra gerokai efektyvesnės negu vienalytės. Tas efektyvumas pasireiškia per sprendimų priėmimo greitį, nuomonių įvairovę , gebėjimą geriau suprasti klientus, kurie taip pat yra įvairių rasių, lyčių atstovai“, – pasakoja ji.